تسلیت چهره‌ها به خاطر فاجعه منا/ از مهناز افشار تا امیرمهدی ژوله



اخبار,اخبارفرهنگی, حادثه سرزمین منا

  با وقوع فاجعه‌ای که در منا رخ داد، هنرمندان زیادی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرآنلاین، در همین راستا، امیرمهدی ژوله نویسنده و یکی از کمدین‌های مسابقه «خنداننده برتر» با انتشار عکسی از خاندان آل سعود در اینستاگرام نوشت: «مرگ حقه… آل‌سعود وسیله‌ست… تسلیت… تسلیت… مردمم تسلیت.»

مهناز افشار نیز با اشاره به این اتفاق و با بازنشر مصرعی از مولانا نوشت:‌ «کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست. حادثه دردناک در «منا» را به بازماندگان‌شان تسلیت می‌گویم.»

آنا نعمتی نیز با عرض تسلیت به مردم ایران اظهار امیدواری کرد که دیگر شاهد این مصیبت‌ها نباشیم و شبنم قلی‌خانی نیز نوشت: «حیف و صد حیف از جان آدم‌ها. تنها با یک کلمه خودمون رو دلخوش می‌کنیم: تسلیت.»

مهراب قاسمخانی هم با بازنشر عکسی از مکه معظمه درباره این اتفاق نوشت: «خیلی اتفاق غم‌انگیزی بود… خیلی دردناک بود…» و ستاره اسکندری هم با نوشتن جمله «خداوندا آرامش ده» با بازماندگان این فاجعه ابراز همدردی کرد.

امیر جعفری نیز که این روزها در کره جنوبی به سر می‌برد با انتشار این عکس نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و ساره بیات نیز با اشتراک گذاشتن عکسی از خانه کعبه در فیلم «محمد رسول‌الله»فاجعه امروز مکه را به هموطنان تسلیت گفت.

الیکا عبدالرزاقی دیگر بازیگری بود که درباره این اتفاق نوشت: «حادثه تلخ امروز در مکه و کشته شدن هموطنان عزیزمان را به خانواده‌های محترم‌شان تسلیت عرض می‌کنم.»‌

الهام پاوه‌نژاد هم نوشت:‌ «وقتی مکان عبادت می‌شود محل تجارت، عشق در عید، قربانی می‌شود… دلتون صبور بازماندگان… تسلیت به خانواده‌های داغ‌دیده.»

بهنوش بختیاری هم این اتفاق راتسلیت گفت و نوشت:‌ «چه عزایی شد عیدمان. فاصله تبریک و تسلیت چه کوتاه است گاهی… چه ناگوار و تلخ است شنیدن چنین خبری در حایی که همه با دل پاک برای نیایش رفتند … گفتنش راحته… تحملش سخته… خیلی سخت. روحتان شاد پاره‌های تنم، هموطنم…»
 

اخبار,اخبارفرهنگی, حادثه سرزمین منا

 

اخبار,اخبارفرهنگی, حادثه سرزمین منا


مهراوه شریفی‌نیا با اشاره به این واقعه به داغداران حادثه دلخراش عربستان تسلیت گفت و شبنم مقدمی نیز نوشت: «دوباره چه داغی ماند بر دل‌ها… چه عیدی عزا شد و تسلیت واژه‌ای‌ست حقیر…»


  اخباز فرهنگی  - خبر انلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------