آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

جنتی: با خواننده ای که جمعیت را تحریک به رقص میکند برخورد می کنیم



اخبار,اخبار فرهنگی,علی جنتی

جنتی گفت: ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

علی جنتی گفت: ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

به گزارش «انتخاب»، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص حضور نیافتن عده از مطبوعات در نمایشگاه امسال گفت:    ما از همه رسانه ها دعوت کردیم که در نمایشگاه مطبوعات شرکت کنند و استقبال خوبی هم شد حالا اگر عده ای علاقه مند به حضور در این نمایشگاه نبودند هیچ لطمه ای به اسلام وارد نمی شود.

وی افزود: از 25 خواننده ممنوع الکار خبری ندارم و این خبر را تکذیب می کنم در خصوص موسیقی پاپ ما با این سبک مشکلی نداریم و برخی از گروه ها هستند که در خارج از کشور موسیقی مبتذل اجرا کرده اند و در داخل نیز رعایت نمی کنند.
 
وی در خصوص برداشته شدن تحریم ها تصریح کرد:مردم فکر نکنند اگر تحریم ها برداشته شود همه مسائل حل می شوند مردم توقعات واقعی داشته باشند.


اخبار فرهنگی  -  انتخاب 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------