ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اطراف ستاره ها همیشه پر است از هوادارانی که دوست دارند به طریقی خودشان را به آنها نزدیک کنند. اما برخی از آنها در این راه زیاده روی می کنند آنقدر که دست به کارهای خطرناکی می زنند.

  اطراف ستاره ها همیشه پر است از هوادارانی که دوست دارند به طریقی خودشان را به آنها نزدیک کنند. اما برخی از آنها در این راه زیاده روی می کنند آنقدر که دست به کارهای خطرناکی می زنند. ما در اینجا نام ستاره هایی را برایتان آورده ایم که مورد هجوم طرفداران خود، چه از روی عشق یا نفرت، قرار گرفته اند.

1. آدام لوین

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند


در سال 2015، هنگامی که آدام لوین در آناهایم، کالیفرنیا در حال اجرای برنامه اش بود، ناگهان یکی از طرفداران اش به روی صحنه پرید. طبق گزارشات، آدام لوین ابتدا از دست او فرار می کند اما در نهایت تا آمدن نیروهای امنیت، او را با دو دست خود می گیرد. پس از این اتفاق، او رو به جمعیت می کند و می گوید: «این زن می خواست گوش های من را با ناخن هایش بکند.. واقعا عجیب بود، نه؟»

2. تیلور سوئیفت

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند


تیلور سوئیفت در یکی از کنسرت هایش در سال 2015 در پتکو پارک، مورد هجوم یکی از طرفدارانش قرار گرفت. طبق گزارشات، زمانی که تیلور در حال اجرای آهنگ معروف اش به نام « Style» بود، ناگهان فردی به سمت او با شتاب می دود اما قبل از این که دست اش به تیلور برسد، توسط 4 بادیگارد دستگیر می شود. در این درگیری دنده یکی از بادیگاردها آسیب می بیند. مجازات او نیز پرداخت 35000 دلار جریمه نقدی بود. شاید این طرفدار دیوانه واقعا درک نکرد که مخاطب آهنگ های تیلور زمانی که می خواند «تو متعلق به منی» فرد دیگری است.

3. لیندزی لوهان

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند


در سال 2008، زمانی که لیندزی لوهان با سامانتا روسون رابطه ای عاشقانه داشت، مورد حمله یکی از طرفدارانش قرار گرفت. او به همراه نامزدش در یک رستوران بود که ناگهان مردی 38 ساله او را می بیند و از شدت هیجان بلند فریاد می زند: «من او را دوست دارم، من او را دوست دارم» که ناگهان نیروهای پلیس وارد عمل می شوند و او را به دلیل اغتشاش دستگیر می کنند. خوشبختانه هیچکس در این حادثه آسیبی ندید. برخی منابع می گویند که لیندزی لوهان اصلا از این ماجرا با خبر نشد. صحت آن را نمی دانیم اما با وضعیت روانی که در آن زمان داشت، هیچ چیز از او بعید نبود.

4. پل مک‌کارتنی

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند


پل مک‌کارتنی نه فقط توسط یک بلکه چند نفر مورد اذیت و آزار قرار گرفت. در سال 2010 اتوبوسی که او و همراهانش را پس از بازگشت از کنسرت مکزیکو به مقصد می رساند، تغییر مسیر می دهد و سر از محله ای ناامن در می آورد که ناگهان چند جوان راه آنها را سد می کنند. در ابتدا، نیروی های امنیت فکر می کنند که آنها از طرفداران پل مک کارتنی هستند اما ناگهان می بینند که آنها به روی سقف اتوبوس می رفته و شروع به پریدن می کنند. بادیگاردهای او به سرعت با پلیس تماس می گیرند و خوشبختانه همگی صحیح و سالم از اتوبوس خارج می شوند.

5. فیفتی سنت

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند



سال 2010، این رپر و بازیگر آمریکایی در حال اجرای آهنگش در برزیل، مورد حمله یکی از طرفدارانش قرار گرفت. طبق گزارشات، یک مرد به روی صحنه می پرد و فیفتی سنت را در آغوش می کشد. خوشبختانه نیروهای امنیت در همان اطراف بودند و سریع آن را روی زمین خواباندند و به دست هایش دستبند زندند. علارغم اغتشاش بوجود آمده، فیفتی سنت به اجرایش ادامه داد.

6. شان بین

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند


شان بین نه تنها در نقش هایش که در زندگی واقعی نیز قوی و محکم است. در سال 2011 یک روز که شان بین و نامزدش در لندن در حال گشت و گذار بودند، ناگهان فردی به آنها ناسزا می گوید. شان بین او را تهدید به دعوا می کند ولی در آن زمان هیچ اتفاقی ناخوشایند دیگری رخ نمی دهد. اما ماجرا به همین جا خاتمه نمی شود.

شب، هنگامی که شان بین برای سیگار کشیدن از رستوران بیرون می آید، مرد به سمت او حمله می کند و به دست و صورتش مشت می کوبد. اما شان بین به جای این که به بیمارستان برود، دوباره به داخل رستوران می رود و غذای دیگری سفارش می دهد.

7. جان لنون

اخبار,اخبار فرهنگی,ستاره هایی که گیر طرفداران دیوانه افتادند


متاسفانه جان لنون یکی از ستاره هایی است که فدای دیوانگی های طرفدارانش شد. در روز هشتم دسامبر سال ۱۹۸۰، وی در حالیکه همراه با همسرش یوکو اونو به آپارتمان خود در ساختمان داکوتا در شهر نیویورک باز می‌گشت به دست یکی از طرفداران سابقش به نام مارک دیوید چپمن به ضرب چهار گلوله کشته شد.

چپمن پس از دستگیری گفته بود که برای کشتن او 3 ماه برنامه ریزی کرده و برای این‌که مشهور شود، تصمیم به قتل جان لنون گرفت. او از آن زمان تا به‌ حال در زندان به‌ سر می‌برد. در سال‌های دهه شصت وقتی خبرنگاری از جان لنون پرسیده بود که مرگش را چگونه تصور می‌کند گفته بود: «احتمالا یک دیوانه ترتیبم را می‌دهد».

 

 اخبار  فرهنگی  - برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------