فریبا متخصص:قرار نیست در «قرعه» فقط مخاطب را بخندانیم



 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,فریبا متخصص

فریبا متخصص بازیگر سریال نوروزی «قرعه» درباره فضای این سریال بیان کرد که اتفاقات تلخ به گونه ای در این کار رخ می دهد که فضای متفاوتی را رقم می زند و مخاطب در نهایت از آن لذت می برد.

به گزارش  مهر ،فریبا متخصص با اشاره به حضور خود در سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد که این شب ها از شبکه سوم سیما پخش می شود،  بیان کرد: من در این سریال شخصیتی با نام نصرت را بازی کنم و بازیگر مقابلم حمیدرضا آذرنگ است که نقش همسرم را دارد و او هم نصرت نام دارد. 

وی ادامه داد: من در این سریال مسئول قرعه کشی ها هستم و یک دختر و یک نوه دارم. قرعه کشی در این سریال هم در یک محله و میان همسایگانی انجام می شود که سال ها یکدیگر را می شناسند. هر ماه یک قرعه کشی انجام شده و قرعه به یک خانواده می افتد و این ها ماجراهای این سریال را رقم می زند. یک نفر ممکن است بخواهد برای دختر خود جهیزیه بخرد و یا فرد دیگری قرعه ای را که به او می افتد برای مشکلی از زندگی خود خرج می کند.

بازیگر سریال «قرعه» عنوان کرد: آنچه اتفاقات کمدی این سریال را رقم می زند این است که هرکسی دوست دارد قرعه به نام خودش بیافتد. ما قرار نیست در این سریال کسی را بخندانیم و اتفاقا موقعیت های اجتماعی در این سریال به تصویر کشیده می شود اما این موقعیت ها فضایی شیرین و دلنشین دارد.

این بازیگر درباره دیگر ویژگی های نقش خود در این سریال نوروزی بیان کرد: نصرت زنی دلسوز و مهربان است و من سعی کردم نقشم را به شکلی متفاوت در این سریال ارایه کنم.

وی در پایان سخنان خود گفت: اتفاقات تلخ به گونه ای در این سریال رخ می دهد که فضای متفاوتی را رقم می زند و مخاطب در نهایت از آن لذت می برد.

سریال «قرعه» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی محمود اتحادی در ایام نوروز در حال پخش است.

حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی، مریم سعادت، مهران رجبی، نسرین نصرتی، سحر ولدبیگی، پرستو گلستانی، میثاق جمشیدی، اشکان اشتیاق، امیر کربلایی زاده، مصطفی ساسانی، سارا همتی، نازنین کریمی، صبا محمدی، فرانک تمنایی، محمدرضا علیمردانی بازیگران این سریال هستند.

 اخبار فرهنگی  -  مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------