گروه «دولت مخفی» تا شب عید مهمان اردوگاه اسراء هستند+جدیدترین عکس‌ها




اخبارفرهنگی - گروه «دولت مخفی» تا شب عید مهمان اردوگاه اسراء هستند+جدیدترین عکس‌ها

تهیه کننده سریال در حال تولید «دولت مخفی» درباره آخرین وضعیت تولید مجموعه‌اش در منطقه پرندک رباط کریم گفت: فکر می‌کنم تا شب عید در اردوگاه اسرا مشغول کار باشیم و نهایتا تا پایان امسال تصویربرداری‌مان را به پایان برسانیم.

حمید آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر که در منطقه پرندک رباط کریم در حال تصویربرداری هستیم به خاطر سرمای هوا واقعا گروه اذیت می‌شوند چرا که داستان این سریال در حال حاضر در مقطعی می‌گذرد که انگار فصل تابستان است به همین خاطر لباس بازیگران مناسب نیست و در سرمای شدید هوا خیلی اذیت می‌شوند. امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم کار تصویربرداری‌مان را به پایان برسانیم.

تهیه کننده «دولت مخفی» همچنین در خصوص آخرین بازیگرانی که به گروه اضافه شدند،توضیح داد: همانطور که پیش از این اعلام کردیم آخرین بازیگرانی که به سریال «دولت مخفی» پیوستند، سیروس گرجستانی و محمد حاتمی بودند. تا کنون همه‌ی بازیگران این مجموعه مقابل دوربین رفته‌اند؛ ضمن‌اینکه دیگر قرار نیست بازیگری به کارمان اضافه شود و به نوعی لیست بازیگران این کار بسته شد.

 فاز جدید سریال «دولت مخفی» به کارگردانی راما قویدل در منطقه پرندک رباط کریم در حال ساخت است. پیش از این عبدالحسین برزیده کارگردانی این سریال را بر عهده داشت.

پژمان بازغی‌، لاله اسکندری‌، سام درخشانی‌، سیروس گرجستانی‌، سعید داخ‌، فرهاد بشارتی،علی اوسیوند‌، مهدی صباح و... از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل تولید «دولت مخفی» شامل: مدیر تصویربرداری:آرش خلاق دوست، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی‌، بازنویسی فیلمنامه: هوشنگ قنواتی‌زاده‌، طراح گریم:مهری شیرازی،‌ برنامه‌ریز:رضا کشاورز،‌ آهنگساز: محمدرضا توسلی، مدیر صدابرداری:هادی معنوی پور‌،مدیر تولید: رحمت عبدالله‌زاده‌، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی‌، منشی صحنه: آرزو نیک پور‌، دستیار کارگردان: مریم امیری،‌ دارا جامعه بزرگ و روابط عمومی:فرشته طالب‌زاده می‌شوند.

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال دولت مخفی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال دولت مخفی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال دولت مخفی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال دولت مخفی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سریال دولت مخفی

اخبار فرهنگی -ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------