شهاب حسینی خطرناک تر از قاسم سلیمانی است!



 اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,شهاب حسینی

 روزنامه سعودی مکه در مقاله ای مدعی شد شهاب حسینی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران از قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس ایران نیز خطرناکتر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزنامه سعودی با برشمردن خدماتی که ایرانیان به تمدن و فرهنگ عربی و اسلامی کرده اند، مدعی شد باید میان رژیم ایران و مردم این کشور تفاوت قائل شد.

این روزنامه در ادامه ادعاهای خود نوشت: با وجود برتری عربستان در سطح سیاسی، در سطح فرهنگی و رسانه ای همچنان در سطحی پایین قرار داریم. با وجود پخش برنامه همسایه از شبکه الاخباریه که بوسیله "محمد سلمی،" کارشناس مسائل سیاسی اجرا می شود، ایران جهان را با صنعت حرفه ای سینمایی خود درنوردیده است؛ همچنانکه پیشتر نیز درباره فیلم "ملک سلیمان" سخن گفته بودم. ملک سلیمان فیلمی بود که لابی صهیونیست را نگران کرد.

نویسنده این روزنامه با اذعان به پیشرفت های ایران در عرصه سینمایی می نویسد: ایرانی ها همچنان برتری خود را در عرصه سینمایی با فیلم هایی مانند " حضرت موسی (ع)" و فیلم محمد رسول الله (ص) به نمایش گذاشتند و به تازگی نیز ستاره ایرانی"شهاب حسینی" جایزه بهترین بازیگر را در جشنواره 2016 کن بدست آورد.

نویسنده این روزنامه در ادامه نوشت:  این در حالی است که ما در جهان تنها کشوری هستیم که در آن نمایش سینمایی وجود ندارد.

به باور نویسنده این مقاله، توجه عربستان به مسائل سیاسی سبب شده است این کشور از مسائل فرهنگی عقب بماند و ایران جهان را در عرصه سینمایی درنوردد. به همین دلیل نیز نگارنده این مقاله در قالب یک لفاظی، شهاب حسینی را که در عرصه سینمایی فعال است از سردار سلیمانی نیز خطرناکتر معرفی کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------