آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

ارجمند: ده نمکی فیلمساز نیست جوک ساز است



اخبار,اخبار فرهنگی,داریوش ارجمند


اخبار فرهنگی - ارجمند: ده نمکی فیلمساز نیست جوک ساز است

داریوش ارجمند گفت:مسعود ده‌نمکی را درک نمی‌کنم، وی فیلم‌ساز نیست بلکه جوک‌ساز است.

به گزارش ایسنا، این بازیگر سینما در حاشیه مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر در استان همدان با بیان این مطلب ادامه داد: البته این دیدگاه من است و ممکن است تاوان آن را هم بدهم.

وی ادامه داد: با این نگاه که همسایه‌ها یاری کنید تا من شوهر داری کنم نمی‌توان فیلم ساخت. البته وی از من برای بازی در فیلمهای خود دعوت کرده ولی من نمی‌توانم در فیلم‌های او، بازی کنم.

داریوش ارجمند تاکید کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به همدان برگردد، چرا که جشنواره‌ی فیلم کودک و نوجوان به استان همدان تعلق دارد.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با بیان اینکه متاسفانه چون بر سر فیلمبرداری بودم موفق نشدم فیلمهای جشنواره را ببینم، یادآور شد: کارگردانان نباید منتظر لطف مردم باشند، وظیفه فیلم ساز دنبال لطف مردم بودن نیست و باید حرف خود را در فیلم بزند و رو به جلو حرکت کند.

ارجمند حضور کارگردانان جوان در این دوره از جشنواره را به فال نیک گرفت و گفت: کارگردانهای جوان خوبی در حال رشد هستند که همچون طوفان گوی سبقت را از با تجربه‌های این عرصه می‌ربایند. این امر جای خوشحالی برای پیشکسوت این عرصه دارد چراکه مطمئن می‌شود که جایش خالی نخواهد ماند.
اخبار فرهنگی - ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------