آقای کیارستمی عینک تان را برندارید!



 اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , عباس کیارستمی

در حالی دکتر تیم معالج به تازگی خبر از ترخیص عباس کیارستمی می‌‌دهد که این فیلم‌ساز سرشناس همچنان در بیمارستان است.

به گزارش  ایسنا، بیش از 3 ماه است که انتشار اخبار وضعیت درمانی عباس کیارستمی  در روزهای مختلف تیتر رسانه‌ها بوده است و به تازگی نیز با مراجعه‌ی مجدد این سینماگر برای تکمیل مراحل درمان‌اش در بیمارستان، خبرهای متفاوتی منتشر شده است.

در حالی  دکتر پایدار مسوول تیم درمان 20 خرداد ماه در گفت‌وگویی با ایسنا از ترخیص این سینماگر خبر می‌دهد که سید رضا میرکریمی در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرده است که این سینماگر در دو،سه روز آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

مدیرعامل خانه سینما نوشت: «در پاسخ به تماس‌هایی که دوستان و همکاران در چند روز اخیر داشتند، امروز( 20 خرداد ماه) از طرف خانه سینما و با همکاری سیف‌الله صمدیان و دکتر امید روحانی ارتباطی داشتم با برخی مسئولین وزارت بهداشت و پزشکان معالج استاد کیارستمی و مجموع نگرانی‌های سینماگران را انتقال دادم. حاصل اینکه، اطمینان دادند روند معالجه با توصیه اکید دکتر هاشمی زیر نظر تیم مجربی از پزشکان در حال انجام است وایشان بزودی (سه روز آینده) از بیمارستان مرخص خواهند شد .خواهش کردم و قول دادند که سخنگوی وزارت یا تیم پزشکی توضیح مختصری در این زمینه در اختیار رسانه‌ها قرار دهند. تصور می‌کنم پخش شایعه‌های گوناگون و پیش کشیدن نابهنگام قصوری که در مراحل اولیه معالجه اتفاق افتاده ، فعلا دردی را دوا نمی‌کند و بهتر است مدیریت این امور را به خانواده ایشان واگذاریم که قطعا محق‌تر و دلسوزترند. کمی صبور باشیم و در این شبهای خوب برای همدیگر دعا کنیم.»
 
به گزارش ایسنا، در حالی مدیر عامل خانه سینما درخواست کرده است که تیم پزشکی توضیح مختصری بدهد؛ امید می‌رود هر چه زودتر این گزارش منتشر شود اما گزارشی با توجه به حساسیت‌های این هنرمند، بدون انتشار عکسی از این روزهای کیارستمی در بیمارستان چون این سینماگر همچنان در این عکس‌ها بر تخت بیمارستان هم عینک به چشم دارد  یعنی خیلی علاقه‌ای به انتشار تصاویرش به این شکل ندارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------