آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم؛ فقط تبلیغش می‌کردم

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من…

هدیه تهرانی؛ تهیه کننده فیلم کارگردانی که بابک زنجانی را به سینما آورد!



اخبار,اخبار فرهنگی, هدیه تهرانی

 

اخبار فرهنگی - هدیه تهرانی؛ تهیه کننده فیلم کارگردانی که بابک زنجانی را به سینما آورد!

 هدیه تهرانی بازیگری که آخرین کار سینمایی اش فیلم بلاتکلیف «آشغالهای دوست داشتنی» بوده است تهیه کنندگی تازه ترین فیلم ابراهیم شیبانی با عنوان «سایه ات را قاب می گیرم» را برعهده گرفت.

به گزارش شبکه ایران و منطبق با اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» گویا تهرانی از فیلمنامه این کار که نوشته علیرضا معتمدی است خوشش آمده و بناست نقش اصلی فیلم را هم خودش بازی کند.

هدیه تهرانی چندی پیش فیلمنامه «سایه ات را قاب می گیرم» را برای دریافت پروانه ساخت به اداره نظارت ارشاد ارائه کرده است ولی هنوز پروانه ساخت فیلمش صادر نشده است. تهرانی که در فیلم باز هم بلاتکلیف «فرزند صبح» نقش دایه امام خمینی(ره) را بازی کرده بود پیش از این در کار اول زوج کیوان علیمحمدی-امید بنکدار یعنی «شبانه» هم به عنوان تهیه کننده فعالیت داشت.

به گزارش شبکه ایران نکته جالب درباره تازه ترین فعالیت تهیه کنندگی او کار با ابراهیم شیبانی است که فیلم قبلی اش «هیچ کجا هیچ کس» پای بابک زنجانی را به سینما باز کرد. شیبانی از طریق امیر جعفری با زنجانی آشنا شد و زنجانی نیز سرمایه تولید این فیلم را در اختیار او گذاشت با این حال چنان که مشاور سینمایی زنجانی و مدیر شرکت یاسین فیلم یعنی محمود دینی به شبکه ایران گفته است این فیلم به لحاظ تجاری شکست خورد و برای همین زنجانی برای امتداد فعالیتش در سینما سعی کرد محتاطانه تر عمل کند.

باید منتظر ماند و دید دومین تجربه تهیه کنندگی هدیه تهرانی در سینمای ایران چه سرنوشتی خواهد داشت. آیا این فیلم هم مانند «شبانه» اثری آوانگارد و فرم گرا خواهد بود که بیشتر به کار نمایش در سینماتِکها می آید یا آن که به واسطه تجربیاتی که شیبانی در ساخت درامهایی ماجرایی مانند «صحنه جرم ورود ممنوع» دارد این فیلم می تواند طیف مخاطب عام را هم هدف گیرد!
اخبار فرهنگی - شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------