اسدزاده : 74 سال با عشق کار کردم و پشیمان نیستم/ از هیچکس توقعی ندارم



  فرهنگی,خبرهای  بازیگران ,داریوش اسدزاده

بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به اینکه در طی 74 سالی که از فعالیت او در حرفه بازیگری می گذرد پشیمان نیست گفت: مسئولان وزارت ارشاد مشغله زیادی دارند و از آنها توقعی ندارم.

داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، گفت: اگر کاری در زمینه شبکه نمایش خانگی پیشنهاد شود آن را از ابعاد مختلف بررسی می کنم.

وی ادامه داد: در مورد اثر پیشنهادی باید ببینم که آیا سریال مورد نظر برای بنده که 93 سال دارم و سوابقی در عرصه بازیگری و نویسندگی در کارنامه هنری ام دیده  می شود مناسب است یا خیر.

بازیگر سریال  "و خدا عشق را آفرید" در ادامه صحبت های خود با اشاره به دیگر فاکتورهای موثر برای حضورش در شبکه نمایش خانگی تصریح کرد: موضوع داستان اثر مورد نظر نیز در درجه اول قرار دارد و پس از آن به ترتیب بحث های مهمی و افرادی که در آن مجموعه حضور دارند مورد توجه قرار می گیرد.

بازیگر فیلم سینمایی "قلاده های طلا" همچنین اظهار کرد: طبیعی است که افراد با پیر شدن سطح توقعاتشان بالاتر می رود به خصوص هنرمندان که افرادی حساس هستند.

وی افزود: حدود 74 سال است که برای مردم کشورم جلوی دوربین می روم و با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود داشت، هیچ گاه پشیمان نیستم چرا که تنها برای دل خودم و علاقه ای که به بازیگری داشتم، کار کرده ام و همه زندگی ام را در این مسیر صرف کرده ام.

این پیشکسوت عرصه بازیگری و نویسندگی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در کتابخانه ام هزاران کتاب و مدال دارم و به دلیل اینکه عاشق کارم بودم با وجود پیشنهادهایی که دریافت کردم، سمت انجام دادن کارهای دیگر نرفتم.

اسدزاده خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت ارشاد همگی گرفتار هستند و به همین دلیل از آنها توقعی ندارم که به من سر بزنند. به یاد دارم فقط یک بار که بیمار بودم آقای ایوبی تماس گرفت و می خواست به ملاقات من بیاید اما از او خواستم به دلیل گرفتاری هایش، خود را به زحمت نیندازد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------