آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حاتمی کیا در هالیوود+عکس



 
اخبار فرهنگی - حاتمی کیا در هالیوود+عکس

 حاتمی کیا حدودا چهار سال قبل به همراه تعدادی از اعضای رده بالای خانه سینما و به دعوت آکادمی اسکار به هالیوود رفته و حین حضور در مرکز سینمایی ایالات متحده بازدیدی هم داشت از یک سری استودیوهای هالیوودی.

ابراهیم حاتمی کیا این روزها به واسطه اکرانهای دانشگاهی «چ» و اظهارنظراتی که در حاشیه این اکرانها داشته است به شدت در کانون توجه مخاطبان قرار گرفته است. او دیگر ابایی ندارد از اینکه حتی علایق سیاسی خود را هم به صراحت بیان کند. به گزارش شبکه ایران در این شرایط مروری برخی از تصاویر قدیمی این کارگردان سینمای ما خالی از لطف نیست.

حاتمی کیا حدودا چهار سال قبل به همراه تعدادی از اعضای رده بالای خانه سینما و به دعوت آکادمی اسکار به هالیوود رفته و حین حضور در مرکز سینمایی ایالات متحده بازدیدی هم داشت از یک سری استودیوهای هالیوودی.

 

در این هیات به جز حاتمی کیا محمدمهدی عسگرپور، سیدرضا میرکریمی، رخشان بنی اعتماد، امین تارخ، فرهاد توحیدی، فاطمه معتمدآریا، مجتبی راعی، علیرضا رئیسیان و مجتبی میرتهماسب نیز حضور داشتند. به گزارش شبکه ایران جالب اینجا بود که حین این سفر یک سری از فیلمهای ایرانی و از جمله اثر نه چندان جذاب «به نام پدر» حاتمی کیا برای مخاطبان آمریکایی به نمایش گذاشته شد.

اخبار,اخبار فرهنگی,حاتمی کیادر هالیودد

 

حاتمی کیا نفر دوم از سمت راست است، در کنار او علیرضا رییسیان، رضا میرکریمی، فرهاد توحیدی، رضا کیانیان و امین تارخ به چشم می خوردند. محمدمهدی عسگرپور هم که شاد و سرخوش بر روی مبل نشسته و به دوربین می نگرد. نفر سوم از سمت چپ هم که جزو هیات ایرانی حاضر در هالیوود است مرد میانسالی است به نام محسن هاشمی(با جلیقه سفید و پیراهن آبی) که هرچند سینماگر نیست اما به واسطه نزدیکی با هیات مدیره خانه سینما در این سفر حضور داشت!

به گزارش شبکه ایران سفر هیاتی از سینماگران ایرانی به هالیوود در قالب برنامه ای موسوم به «بررسی سینمای ایران در آمریکا» انجام شده و مدتی قبل از این سفر نیز هیاتی از سوی آکادمی اسکار به ایران آمدند که البته هر دوی این مسافرتها حواشی و گلایه هایی را هم داشت. یکی از گلایه کنندگان نورالدین زرین کلک بود که  به عنوان انیمیشن ساز از اینکه نماینده ای از جامعه انیمیشن ایران به هالیوود نرفته گلایه کرده بود.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------