لباس‌های عجیب و غریب یک بازیگر و خوشتیپی برد پیت و جرج کلونی/ «دورهمی» میزبان بچه شیطون تلویزیون شد



  سیاوش خیرابی، بازیگر تلویزیون با حضور در برنامه «دورهمی» از آرزویش برای دست یابی به سیمرغ جشنواره فجر، ماجرای حضور در افتتاحیه فیلم «زاپاس» با شلوار پاره و جوانی و جاهلی گفت.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای   فرهنگی , سیاوش  خیرابی

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر 31 ساله، شامگاه پنجشنبه 21 مرداد، مقابل دوربین برنامه «دورهمی» با مهران مدیری به گفت‌و‌گو نشست.

او ابتدا از نخستین تجربه حضورش مقابل دوربین زمانی که دانش‌آموز سوم راهنمایی بوده و در فیلمی کوتاه بازی کرده است، گفت و افزود: «از همان زمان به بازیگری علاقه‌مند شدم و دوست داشتم دنبال این‌کار بروم که خانواده مخالفت کردند. آنان گفتند اول تحصیل کنم که برای همین رفتم دانشگاه رشته کامپیوتر. شاید اگر کار بازیگری را زودتر شروع کرده بودم، پیشرفت بیشتری داشتم.»

این بازیگر در پاسخ به یک پرسش مدیری، با اشاره به این‌که اولین کارش تله‌فیلم «تلخون» به کارگردانی علیرضا امینی بوده و البته با سریال «ترانه مادری» شناخته شده است، ادامه داد: «نمی‌دانم بازیگر خوبی هستم یا نه. فقط می‌دانم هنوز خیلی از فرصت‌ها به من داده نشده است. خیلی از نقش‌ها هنوز به من داده نشده است و کارگردانان اطمینان نکرده‌اند. بعد از «ترانه مادری»، بیشتر نقش‌های پسرهای شیطون را به من پیشنهاد می‌دادند. البته «آوای باران» کمی متفاوت بود که این‌جور نقش‌ها کم پیش می‌آید و امیدوارم بیشتر شود.»

او در واکنش به این پرسش که آیا آرزوی بازی در نقشی را داشته است، پاسخ داد: «دوست داشتم نقش نیما شاهرخ‌شاهی در فیلم «پارک وی» آقای جیرانی را بازی کنم که البته آن زمان هنوز بازیگر نبودم.»

وقتی خیرابی با این پرسش روبرو شد که آیا سینما باند بازی است، گفت: «نمی‌دانم، اما فکر نمی کنم. چون تا حالا باندی توش ندیده‌ام.»

اما وقتی از طرف مهران مدیری پاسخ شنید که این جمله از یک گفت‌وگوی او نقل شده است، توضیح داد: «پنج یا شش سال پیش این مصاحبه را انجام دادم که کم تجربه بودم و هنوز به سینما ورود پیدا نکرده بودم. اما حالا می‌دانم که باید شایستگی‌ام را نشان دهم تا آن کاری را که دوست دارم، بازی کنم.»

این بازیگر افزود: « الان اعتقاد ندارم که سینما باند بازی است. من خودم جزو بازیگرانی بودم که هیچ رابطه‌ای نداشتم و وارد تلویزیون و سینما شدم. اعتقاد دارم باید خودت را ثابت کنی تا به جایی برسی.»

«جایگاهی که می خواهی چیست؟»، پرسش بعدی مجری «دورهمی» بود که خیرابی خیلی سریع در جواب گفت: «گرفتن سیمرغ جشنواره فجر.»

پرسش‌های مهران مدیری ادامه پیدا کرد تا به دلیل دوست داشتن برد پیت از سوی این بازیگر رسید. سیاوش خیرابی در توضیح گفت: «این نظر هم مربوط می‌شود به یک مصاحبه قدیمی، آن زمان بر اساس تیپ برد پیت این را گفتم. اما الان جورج کلونی را دوست دارم که البته خوش تیپی او هم در این نظر خیلی مهم است.»

مراسم افتتاحیه فیلم «زاپاس» و لباس‌های عجیب و غریب این بازیگر در آن، دیگر موضوعی بود که در این گفت‌و‌گو مطرح شد. وقتی به شلوار پاره خیرابی در آن مراسم اشاره شد، او پاسخ داد: «آن شلوار زیرش آستر داشت و تنها رویش پاره بود. اما قبول می‌کنم هر کسی یک اشتباهاتی انجام می‌دهد، جوانی است و جاهلی.»

در پایان این گفت‌و‌گو، سیاوش خیرابی از ارائه منوی کتاب در کنار منوی غذا در فست‌فود خود خبر داد که به نظر او شاید راهی باشد برای بالا بردن سرانه مطالعه در کشور.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------