آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

همکاری دوباره شهاب حسینی با کارگردان فیلم توقیفی «خانه پدری»



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی,شهاب حسینی

 کیانوش عیاری تا حدود 10 روز آینده فیلم جدید خود را کلید می‌زند.

 به  گزارش  ایسنا  ؛این کارگردان سینما که فیلم «خانه پدری‌»اش همچنان فرصت اکران پیدا نکرده است، در گفت‌وگویی بیان کرد: فیلمبرداری «کاناپه» را 10 تا 12 روز آینده آغاز می‌کنم و البته فیلمنامه آن همچنان در حال تکمیل شدن است.

او گفت: در حال حاضر فقط بازی شهاب حسینی، مهدی هاشمی و ابوالفضل پورعرب در این فیلم قطعی شده است و با توجه به اینکه شهاب حسینی فعلا در ایران نیست، ابتدا صحنه‌هایی که او در آن‌ها حضور ندارد، فیلمبرداری می‌شود.

عیاری با بیان اینکه خودش تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده دارد، افزود:‌ سید محمد امامی و کامران اسماعیلی هم در ساخت «کاناپه» سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گفته او داریوش عیاری (مدیر فیلمبرداری)،‌ علیرضا غفاری‌نژاد (صدابردار)،‌ مهدیه اعرابی (طراح گریم)، امیرحسین قدسی (طراح صحنه و لباس)،‌ حسن آقاکریمی (مدیر تواید)، شاهرخ دستورتبار (مجری طرح)، محمدرضا صادق (مدیر تدارکات)،‌ شبنم عرفی‌نژاد (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان) و امید رئیس دانا (آهنگساز) از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

عیاری اضافه کرد: صحنه‌های این فیلم در تهران و شهرستان شمیرانات فیلمبرداری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسینی پیش از این در فیلم سینمایی «خانه پدری» که بعد از دو سانس نمایش اجازه ادامه اکران نیافت، با عیاری همکاری کرده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------