آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خاطره مهران غفوریان از تماشای فوتبال‌های جام‌جهانی



مهران غفوریان از خاطره سفر با هنرمندان به برزیل و تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی گفت.

به گزارش ایسنا، پنجمین قسمت برنامه «شیدایی» در دهه ولایت، پنجشنبه شب با حضور مهران غفوریان - بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان مجموعه‌های طنز سیما - به روی آنتن شبکه دو رفت.

وی در گفت‌وگو با مجری شیدایی با بیان اینکه به تازگی جشن تولد 42 سالگی‌اش را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: هر وقت به سن و سالم فکر می‌کنم به یاد پدرم می‌افتم؛ مردی بزرگ در زندگی من که چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

غفوریان با اشاره به علاقه خود به ورزش فوتبال عنوان کرد: البته از کودکی تاکنون از بازی کردن در این رشته چندان علاقه‌ای نداشتم؛ پرسپولیسی هستم البته دوست دارم استقلال هم همه بازی‌هایش را ببرد جز مسابقه‌هایی که رو در روی پرسپولیس باشد. همچنین به تراکتورسازی تبریز هم علاقه دارم.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,مهران غفوریان

بازیگر و کارگردان «زیر آسمان شهر» افزود: زمانی که جام جهانی فوتبال در برزیل جریان داشت و به این کشور رفته بودم، طرفداران تیم ملی ایران از کشورهای مختلف را می‌دیدم، حتی برزیلی‌ها هم در بازی ایران با آرژانتین از تیم ما حمایت می‌کردند.

غفوریان گفت: زمانی که ایرانی‌ها با من و سایر هنرمندان عکس می‌گرفتند، برزیلی‌ها و سایر خارجی‌ها هم متوجه می‌شدند ما بین هموطنانمان مشهور هستیم و به همین دلیل آنها هم تمایل نشان می‌دادند که عکسی به یادگار داشته باشند.

غفوریان: «زیر آسمان شهر 4» را با همان بازیگران قبلی می‌سازم

به نقل از روابط عمومی برنامه «شیدایی»، وی همچنین با اشاره به خاطرات سریال «زیر آسمان شهر» خاطرنشان کرد: زمستان امسال پیش تولید سری جدید این مجموعه آغاز می‌شود و تا حد امکان از همان بازیگران سری‌های قبلی استفاده می‌کنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام صادقی، کارشناس مذهبی برنامه به این جمع اضافه شد؛ صادقی در مورد موضوع این قسمت شیدایی یعنی «عزت نفس» عنوان کرد: برخی عزت نفس را به قطع ارتباط با دیگران معنی می‌کنند؛ در حالی که در روایات آمده است شرافت و بزرگی انسان به شب‌ زنده‌داری‌ و بی نیازی از مردم است.

وی افزود: البته بی نیاز بودن از مردم به معنای قطع ارتباط با دیگران نیست بلکه حتی آیات و روایات متعددی در مورد ارتباط حسنه با مردم داریم؛ بی نیازی از دیگران بدان معناست که انسان چشم بر مال مردم ببندد و در آن طمع نکند.

غفوریان هم در پاسخ به عبدالله روا، مجری در مورد این مساله گفت: هر چه سنم بیشتر شد، عقل و معرفت بیشتری هم از خداوند گرفتم و توانستم بسیاری از مسائل را درک کنم، گاهی با خودم می‌گویم کاش در 30 سالگی به اندازه 40 سالگی درک و فهم داشتیم.

وی افزود: هر ریالی که به دست می‌آورم خدا را شکر می‌کنم و از اینکه همواره کاری بوده که انجام دهم و بتوانم امور خودم را بگذرانم، از او تشکر می‌کنم.

بازیگر «در حاشیه» با اشاره دوباره به سفرش به برزیل و تماشای مسابقات جام جهانی عنوان کرد: برزیلی‌ها چندان زبان انگلیسی را نمی‌دانند و همین مساله سبب شد خاطرات زیادی داشته باشیم؛ شبی تصمیم گرفتیم با بقیه هنرمندان به رستوران برویم و وقتی زمان آن رسید که مبلغ غذا را حساب کنم مجبور شدم از روی منو همه آن چیزی را که سفارش داده بودیم به مسؤول فروش نشان بدهم، چند دقیقه بعد همان موارد را مجددا برایمان سرو کردند!

«شیدایی» کاری از گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی محمد نبهان است که طی ایام دهه ولایت، هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری به روی آنتن می‌رود.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------