آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

وقتی مهناز افشار ، مارال خلیلی و امید زندگانی یورتمه رفتند!(+عکس)



 
اخبار فرهنگی - وقتی مهناز افشار ، مارال خلیلی و امید زندگانی یورتمه رفتند!

 چهره های سرشناس هنر و سینما در آستانه سال نو که در آیین باستانی نشانش «اسب» است ، سوار بر اسب یورتمه رفتند.

به گزارش خبرآنلاین؛ مجموعه سوارکاری دشت بهشت ، جمعه ای که گذشت میزبان جمعی از ستاره های سینما بود. مارال خلیلی، امید زندگانی، لیندا عباسی و بهناز توکلی از بازیگران، میلاد نیک آبادی کارگردان تئاتر، مسعود زنوزی راد هنرپیشه تئاتر و مرتضی مبکی موزیسین از حاضرین بودند.

مارال خلیلی و امید زندگانی در این روز بهتر از بقیه بودند. مارال خلیلی بعد از تجربه سوارکاری می گوید:« از اینکه چنین برنامه ای برای هنرمندان برگزار می شود بسیار خوشحال هستم و فکر می کنم این آیین در دوره های بعدی باشکوه تر انجام می شود.

 

من هم هنرپیشه هستم، هم موسیقی کار می کنم و هم 5 سال است سوارکاری انجام می دهم که فکر می کنم موسیقی از هر سه رشته سخت تر است. فکر می کردم سطح رقابت بالاتر از این باشد و خودم را آماده کرده بودم اما به هر حال این نخستین رقابت سواکاری هنرمندان بود و احتمالا در دوره بعدی جدی تر انجام می شود.»

امید زندگانی هم گفت:« تاکنون هیچ پرشی انجام نداده بودم و خوشحالم طبق نظر مربیان و پیشکسوتان سوارکاری حاضر در مراسم توانستم حرکت قابل قبولی داشته باشم. شروع برگزاری آیین سوارکاری حرکتی ارزنده است که امیدواریم در دوره های بعدی جدی تر انجام شود و ما هم با آمادگی بیشتری در آن حاضر شویم.»

این مراسم را تعاونی هنرمندان برگزار کرده بود. مهدی نادعلی زاده مدیرعامل تعاونی هنرمندان برگزاری این آیین را گامی نخست برای شکل گیری باشگاه سواکاری هنرمندان و آغاز کمپین حمایت از چوگان ایرانی دانست و گفت:« تعاونی هنرمندان قصد دارد سالانه این آیین را برگزار کند.»

در این برنامه که مهناز افشار بازیگر سینما دبیر آن بود هم به صورت نمادین سوار بر اسب شد و مسیر تعیین شده سوارکاری را در حضور حاضران طی کرد.

افشار که با مقداری تاخیر در برنامه حاضر شد درباره برگزاری این آیین گفت:« آیین قشنگی است که من با فکر و انگیزه بالا دبیری آن را برعهده گرفتم و مطمئن باشید این راه را با حضور هنرمندان بیشتر ادامه می دهیم.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سوارکاری ستاره های سینما

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------