حدس‌هایی که مصطفی زمانی و رامبد جوان برای هم زدند/ رقابت شانه‌به‌شانه جناب خان و ترانه علیدوستی



مصطفی زمانی، با حضور در برنامه «خندوانه»، از همکاری با شهاب حسینی و ترانه علیدوستی در «شهرزاد» و عشق خود به پرسپولیس گفت.

 به گزارش  خبرآنلاین، در آخرین برنامه فصل سوم «خندوانه»، شامگاه چهارشنبه هفتم مهرماه، رامبد جوان میزبان مصطفی زمانی، بازیگر سینما و تلویزیون بود.

 

در ابتدای گفت‌و‌گو، به پیشنهاد مجری برنامه، هر دو پنج حدس درباره یکدیگر زدند که رامبد جوان درباره مصطفی زمانی گفت: «خورخور نمی‌کنی، به غذا زیاد نمک می‌زنی، فوتبالی نیستی، خیلی راحت گریه می‌کنی و در یک سال گذشته یک بار عاشق شده‌ای.» که تنها مورد آخر را درست حدس زد و همه را اشتباه گفت.

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,مصطفی زمانی

مصطفی زمانی نیز درباره رامبد جوان گفت: «وقتی می‌خوابی پتو را پایین می‌اندازی، نوشابه می‌خوری بادگلو می‌زنی، وقتی درخانه تنهایی با شلوارک می‌گردی، در مکان‌های دیگر هندوانه نمی‌خوری و در تنهایی یکی از غمگین‌ترین آدم ها هستی.» که تقریبا همه را درست گفت.

 

این بازیگر درباره فوتبالی بودن خود گفت: «من عاشق فوتبال هستم و اگر اطلاعات عادل فردوسی‌پور ۱۰۰ باشد، من حدود۷۰ اطلاعات دارم و از کودکی عاشق پرسپولیس بوده‌ام.»

 

او درباره آخرین باری که گریه کرده است، گفت: «من در کل واکنشی به اتفاقات اطرافم ندارم و اصولا اهل گریه کردن نیستم و آخرین باری که گریه کردم برای مرحوم کیارستمی بود.»

 

بازیگر سریال «شهرزاد» درباره این سریال گفت: «خیلی کار خوبی بود و چون عوامل کارشان را درست انجام دادند مردم این کار را پسندیدند و همه بچه‌ها عاشق بودند و آقای فتحی هم کارشان را خیلی خوب بلد هست.»

 

او درباره همکاری با شهاب‌حسینی و ترانه علیدوستی در شهرزاد گفت: «بسیار تجربه خوب و دل‌نشینی بود و هردو بسیار به هم‌بازی خود کمک می‌کنند و ما باهم رفیق بودیم و خوش می‌گذراندیم.»

 

سپس جناب‌خان به برنامه اضافه شد و به شوخی و شعر خواندن پرداخت. او درباره رقابتش با ترانه علیدوستی برای ایفای نقش شهرزاد گفت: «تا آخرین لحظه پا‌به‌پای هم رفتیم و من شانس نداشتم و آقای فتحی من را انتخاب نکرد.»

 

در پایان یکی از کودکان مبتلا به سرطان به مصطفی‌زمانی کتابش را هدیه داد و زمانی هم همت و اراده این کودکان را ستایش کرد.

 

این برنامه با حضور آتش‌نشانان و کودکان مبتلا به سرطان برگزار شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------