بازی متفاوت محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی و.../ نقطه قوت «نقطه کور» از نگاه کارگردان



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,نقطه کور

مهدی گلستانه از زمان اکران آخرین ساخته سینمایی اش خبر داد.

  به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛مهدی گلستانه، تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت اکران «نقطه کور» گفت: «برنامه‌ریزی ما برای بعد از ایام محرم و صفر است که فیلم در این زمان اکران خواهد شد.»

 

او با ذکر نقطه قوت این اثر بلند سینمایی افزود: «به نظرم دو پارامتر مثبت باعث می‌شود «نقطه کور» مورد استقبال مخاطب قرار بگیرد؛ اول داستان و مشکلاتی که در آن نهفته است و همه ما مانند کاراکترهای فیلم با آن مواجه هستیم. دومین موضوع مهم در «نقطه کور» بازی متفاوت بازیگران است که جزو المان‌های جذب مخاطب و فروش بهتر فیلم خواهد بود.»

 

گلستانه با اشاره به جایگاه ویژه «نقطه کور» در زندگی هنری‌اش عنوان کرد: «به طور قطع تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی آن هم برای اولین‌بار جایگاه ویژه‌ای در زندگی هنری من دارد. مضاف بر اینکه سختی کارگردانی و تهیه کنندگی همزمان این فیلم را به جان خریدم و به موفقیت آن امیدوارم.»

 

«نقطه کور» با بازی محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، نیکی مظفری و مریم بوبانی، داستان خسرو است که ۲۳ روز بر پهنه دریا و به دور از خانواده‌اش گذرانده. او با دنیایی از ابهامات فکری که تمام مدت همراه او بوده وارد خانه‌اش در تهران می‌شود اما تمامی ذهنیت‌هایش عینیت می‌یابد و قادر به مقابله با مسائل پیش آمده نیست.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------