آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

درآمد ۸۰۰ میلیون دلاری پس از مرگ / پُردرآمدترین سلبریتی‌های مرده



  اخبارفرهنگی ,خبرهای   فرهنگی, مایکل جکسون

مایکل جکسون برای چهارمین سال پیاپی در صدر فهرست پردرآمدترین سلبریتی‌های از دنیا رفته قرار گرفت.

 به گزارش خبرآنلاین، سال گذشته چهره‌های سرشناسی در دنیای موسیقی مانند دیوید بویی و پرینس از دنیا رفتند اما با این حال هیچ‌کدام از آن‌ها نیز پس از مرگ درآمدی بیشتر از مایکل جکسون نداشتند.

 

در فهرست اعلام شده از سوی نشریه فوربز، مایکل جکسون با 825 میلیون دلار عایدی در 12 ماه گذشته رده نخست را به خود اختصاص داده است. قسمت عمده این درآمد (750 میلیون دلار) از فروش سهام این خواننده از شرکت سونی / ای‌تی‌وی حاصل شده است.  

 

پس از درگذشت ناگهانی پرینس در اثر مصرف بیش از حد دارو فروش آلبوم‌های این خواننده به شدت افزایش یافت. او در فهرست فوربز با درآمدی بالغ بر 25 میلیون دلار در رده پنجم و پایین‌تر از الویس پریسلی با 27 میلیون دلار درآمد ایستاده است.

 

دیوید بویی ژانویه گذشته در اثر ابتلا به بیماری سرطان تنها چند روز پس از انتشار آلبوم جدیدش درگذشت. فروش آلبوم او نیز پس از مرگش بسیار زیاد بود اما این خواننده در سال گذشته در مجموع تنها 10 میلیون و 500 هزار دلار درآمد داشت و در این فهرست در جایگاه یازدهم ایستاد.

 

از دیگر سلبریتی‌های حاضر در فهرست فوربز گلف‌باز افسانه‌ای آرنولد پالمر است که سپتامبر گذشته در 87 سالگی درگذشت. او با 40 میلیون دلار درآمد پس از مرگ در رده سوم فهرست ایستاده است.

 

برآوردهای نشریه فوربز بر اساس درآمدهای پیش از کثر مالیات و هزینه‌های قانونی است. 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------