آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

جایزه پارلمان اروپا برای رقیب «فروشنده»‌ در اسکار



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,فیلم تونی اردمان

فیلم «تونی اردمان» به کارگردانی مارن آده برنده جایزه لوکس پارلمان اروپا شد.

 به گزارش خبرآنلاین، پارلمان اروپا هر سال از فیلم‌هایی که در به بحث کشیدن و بازتاب دادن اروپا و آینده آن مشارکت موثری داشته باشند، با اهدای جایزه «لوکس» تقدیر می‌کند.

 

«تونی اردمان» در شصت‌ونهمین دوره جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد و تحسین منتقدان سینمایی را برانگیخت. در این فیلم ساندرا هولر نقش زنی تاجر را بازی می‌کند که پدر عجیب و غریبش ناگهان به دیدارش می‌آید و او را از مسیر معمول زندگی کاریش خارج می‌کند.

 

 این فیلم از سوی انجمن بین‌المللی منتقدان فیلم (فیپرشی) به عنوان بهترین فیلم سال شناخته شد و علاوه بر آن جایزه اصلی جشنواره فیلم بروکسل و جایزه تماشاگران جشنواره اروپایی سویل را نیز از آن خود کرد.

 

پارلمان اروپایی فیلم را این‌گونه توصیف کرد: «داستانی درباره یک پدر و دختر که با شرایطی تراژدی و در عین حال کمدی در پس‌زمینه جامعه معاصر اروپایی برای ارتباطی دوباره تلاش می‌کنند.»

 

فیلم «تونی اردمان» در هشتادونهمین دوره جوایز سینمایی اسکار نماینده سینمای آلمان در بخش بهترین فیلم‌های غیرانگلیسی‌زبان است. این فیلم یکی از مدعیان و از رقبای اصلی «فروشنده» است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------