آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

چهار جایزه جشنواره «جیپور» هند برای سینمای ایران



  اخبار فرهنگی,خبرهای   فرهنگی ,جنجال در عروسی

 نهمین جشنواره فیلم «جیپور» هند با اعطای چهار جایزه به سینمای ایران از جمله جایزه بهترین فیلم به «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی به پایان رسید.

 به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی جشنواره «جیپور» هند، فیلم «وارونگی» ساخته بهنام بهزادی علاوه بر کسب جایزه «رُز قرمز» بهترین فیلم این رویداد سینمایی جایزه بهترین فیلمنامه را نیز به خود اختصاص داد.

 

«وارونگی» پیش از این توانسته بود جایزه بهترین فیلم از جشنواره مد ایتالیا را از آن خود کند و در بخش نوعی نگاه جشنواره کن، جشنواره‌های ونکوور،هامبورگ، کمبریج، مِد ایتالیا، کرلا، فستیوال فیلم‌های ایرانی کانادا و هفته فیلم‌های ایرانی پاریس و جشنواره فیلم دبی روی پرده رفته و مورد استقبال مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است.

 

سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا، علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان‌بخش، ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات و عباد کریمی بازیگران «وارونگی» هستند.

 

 

اما در سایر بخش های جشنواره «جیپور»، فیلم «اورند» ساخته پوریا آذربایجانی جایزه بهترین فیلم با موضوع "جنگ و صلح" این رویداد سینمایی را از آن خود کرد و چهارمین جایزه سینمای ایران نیز در بخش رقابت بین‌المللی بهترین فیلم کوتاه به «دختر» ساخته مهرداد حسنی تعلق گرفت.

 

جشنواره «جیپور» یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کشور هند محسوب می‌شود که پیش از این نیز فیلم‌های ایرانی در آن حضور داشته‌اند و موفقیت‌هایی هم کسب کرده‌اند.

 

نهمین جشنواره فیلم «جیپور» از تاریخ 7 تا 11 ژانویه (18 تا 22 دی ماه) در کشور هند برگزار شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------