محسن تنابنده از ویژگی‌های «فراری» گفت



نشست خبری فیلم «فراری» باحضور عوامل شامگاه چهارشنبه در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، نشست خبری فیلم «فراری» ساخته علیرضا داودنژاد، باحضور کارگردان، جهانگیر کوثری (تهیه کننده)، حسن حسن‌دوست (تدوینگر)، محمود کلاری (مدیر فیلمبرداری)، پرویز آبنار (صدابردار)، محسن تنابنده، ترلان پروانه و رضا داودنژاد (بازیگران)، شامگاه چهارشنبه در سالن سعدی برج میلاد برگزار شد.

 

درابتدای نشست، حسن‌دوست با ابراز خوشحالی از حضور در جمع اهالی رسانه گفت: «خیلی خوشحال هستم که با آقای داودنژاد کار کردم و خیلی این کار را دوست دارم و امیدوارم همان تاثیری که روی ما داشته است را روی مخاطبان بگذارد.»

 

سپس ترلان پروانه درمورد فیلم گفت: «در همه روزهایی که در تهران با آلودگی هوا روبه رو بودیم، ما در مناطق پایین شهر خیلی سخت کار کردیم.»

 

در ادامه نشست، محمود کلاری در سخنانی گفت: «فیلمبرداری فیلم، شیوه خاص خودش را داشت و جذابیت فیلم برای من هم همین بود. بستن دوربین روی ماشین برای من جالب بود و اغلب سکانس‌ها همین‌طور گرفته شدند. بخش اعظم کار در این نوع فیلمبرداری بعد از فیلم باید انجام می‌شد که متاسفانه فرصت پیدا نکردیم. ما نتوانستیم بعد از فیلم تغییرات لازم را انجام دهیم. ولی درنهایت همان چیزی بود که ما مدنظر داشتیم.»

 

علیرضا داودنژاد در ادامه نشست درباره دلیل فاصله 10 ساله‌ بین فیلم قبلی‌اش «مرهم» و این فیلم گفت: «من فکر می‌کنم سال به سال دریغ از پارسال، هرچه قدر که می‌گذرد روحیه استعداد و خلاقیت از بین می‌رود و این هم در همان بخش می‌گنجد. من باید آن موضوع خلاقانه و نو را پیدا می‌کردم تا فیلم جدید بسازم و دلیل این فاصله هم همین مسئله است.»

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,محسن تنابنده

در ادامه این نشست، محسن تنابنده در مورد همکاری‌اش با داودنژاد گفت: «پروسه کار کردن با آقای داودنژاد بسیار طولانی است، ما داشتیم «پایتخت» را کار می‌کردیم، فکر می کنم یک سال پیش از تولید فیلم بود، که ایشان به لوکیشن سریال آمدند و در همان مکان دو روز با هم صحبت و همفکری کردیم و پس از آن هم جلسات زیادی را باهم برگزار کردیم، آقای داودنژاد هم باید از چیزی که می‌خواهند و مدنظرشان است راضی باشند و خوش‌شان بیاید و این نوع کار برای من جدید بود و درنهایت هم آن شد که در فیلم مشاهده کردید.»

 

این بازیگر در خصوص لهجه‌ای که در فیلم با آن صحبت می‌کرد، ادامه داد: «در مورد لهجه هم من اقوام قمی داشتم و آقای داودنژاد هم چند نوع لهجه در ذهن داشتند و این نقش قرار بود تا به نوعی تهرانی نباشد و از بافت یک شهر مذهبی باشد که در تهران مشغول کار شده تا بتواند زندگی خود را بگذراند، این فرد سختی کشیده و زحمتکش است. درنهایت هم به این نوع صحبت و لهجه رسیدیم.»

 

داودنژاد در بخش دیگری از نشست درمورد دغدغه‌ای که در فیلم‌هایش نسبت به جوانان دارد گفت: «من به طور جدی از آینده نسل جوان نگران هستم و این نگاه در چشم انداز فیلم من وجود دارد و من دغدغه این مسئله را درهمه فیلم‌هایم داشته و دارم.»

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,محسن تنابنده

تنابنده در درباره ویژگی‌های بازی مقابل کسی که یک نسل با او تفاوت سنی دارد، توضیح داد: «با وجود آقای داودنژاد مشکلی پیش نمی‌آمد و ما با هم گفت‌وگوهای زیادی کردیم و بسیار معاشرت داشتیم، در حین کار هم شوخی می‌کردیم تا باهم آشنا شویم. این نقش به نحوی بود که بازیگر خیلی آزادی برای حرکت نداشت و این موضوع خیلی سخت بود و تنها پارتنر می‎توانست به بازیگر مقابل خود کمک کند. خانم پروانه بسیار بازیگر باهوشی است و نتیجه گفت‌وگو‌های بسیار و همفکری‌ها این نتیجه را داد.»

 

ترلان پروانه هم در همین زمینه افزود: «وقتی شرایط این همه سخت است و تنها یک پارتنر داریم، فقط آن دو می‌توانند به هم کمک کنند و بسیار ممنونم که آقای داودنژاد آقای تنابنده را انتخاب کردند و من از ایشان بسیار انرژی گرفتم و درس آموختم، ابتدا من و آقای تنابنده توانستیم باهم ارتباط بگیریم و بعد از آن گلنار و نادر شکل گرفتند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------