آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بهنوش بختیاری : با بازی در نقش های متفاوت کار خود را سخت تر می کنم



  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری گفت: من به عنوان بازیگر همواره در حال کسب مهارت هستم و با هر بار بازی در نقش های متفاوت کار خود را سخت تر می کنم.

  به  گزارش سینما سینما ؛بهنوش بختیاری بازیگر فیلم «انزوا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی،  در خصوص بازی در نقش های متفاوت گفت: من به عنوان بازیگر همواره در حال کسب مهارت هستم و با هر بار بازی در نقش های متفاوت کار خود را سخت تر می کنم.

او ادامه داد: مثلاً سال گذشته بعد از نامزد شدن برای سیمرغ جشنواره، با نمایشی از آقای حمید امجد سالم را آغاز کردم که کاری بسیار پیچیده و سخت بود.

بازیگر «محله گل و بلبل» در مورد همکاری با عباس میرزایی افزود: بعد از پیشنهاد بازی در فیلم «انزوا» با شناختی که از آقای عباس میرزایی داشتم و با وجود سکانس های کم با کمال میل بازی در این فیلم را پذیرفتم.

 

بختیاری تصریح کرد :من بعد از بیست سال هنوز خودم را ثابت می کنم و هیچ وقت هم نگفته ام که نقش دو یا سه بازی نمی کنم. به خودم می گویم هرچه هستی و هرجایی که هستی و بازی می کنی، چه از کار جدی و چه کار با عمو پورنگ بهترین عملکردت را داشته باش.

 

بختیاری در مورد وجود لابی در سینمای ایران خاطرنشان کرد: بازیگر باید با تلاش به جایگاهی برسد اما لابی بازی نقش کاتالیزور را داشته و راه رسیدن را کوتاه می کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------