دختر "علیرضا داوودنژاد" از ریسک هایش می‌گوید/ چالشی ویژه با بازی در نقش "سهیلا"+ عكس



بازیگر فیلم "ملاقات با طوطی" گفت: شما و مردم باید بگویید که چگونه این نقش را ایفا کرده ام. دقیقاً در مورد مناسبت ها، سلایق و دیدگاه ها خبر ندارم.

 زهرا داودنژاد بازیگر فیلم "شماره 17 سهیلا" در گفت و گو با  میزان درباره نگاه داوران به بازیگری وی در این فیلم گفت: شما و مردم باید بگویید که چگونه این نقش را ایفا کرده ام. دقیقاً در مورد مناسبت ها، سلایق و دیدگاه ها خبر ندارم.

   اخبار فرهنگی ,خبرهای   فرهنگی, زهرا داودنژاد

وی ادامه داد: خوشحالم از اینکه این نقش را آن طور که از قبل تصور می کردم بازی و اجرا کردم و خوشبختانه از ماحصل کار راضی هستم. البته این رضایت از پس سختی های فراوان حاصل شد. کارگردان اثر آقای غفاری به تمرین اعتقاد نداشتند و همین کار را سخت تر هم می کرد.

 

بازیگر فیلم "ملاقات با طوطی" درخصوص فضای این فیلم افزود: "شماره 17 سهیلا" فیلمی تماماً زنانه است که به مشکلات یک زن میانسال برای ازدواج می پردازد. برای من بازی در نقش زنی میانسال که ازدواج نکرده، وقتی در زندگی واقعی دختر هم دارم چالش بسیار سخت و ویژه ای بود.

   اخبار فرهنگی ,خبرهای   فرهنگی, زهرا داودنژاد

داود نژاد با اشاره به حساسیت های بازی در چنین نقش هایی خاطرنشان کرد: من کلاً در انتخاب هایم ریسک پذیر هستم و عادت ندارم که کارهای عادی و خنثی را قبول کنم. این نقش و بازی در آن هم خالی از ریسک نبود. ایفای چنین نقش هایی برای هر بازیگر روند تازه ای در بازیگری ایجاد می کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------