آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پژمان بازغی مجری مسابقه تلویزیونی! بازغی



  اخبار  فرهنگی ,خبرهای   فرهنگی, پژمان بازغی

پژمان بازغی به عنوان مجری اصلی پروژه «کودک شو» انتخاب شد.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، «کودک شو» مسابقه‌ای است که تعامل بین کودکان و خانواده‌هایشان را در پروژه ای تلویزیونی به تصویر می کشد.

 

این برنامه بعد از طی کردن مراحل نهایی پیش تولید، به زودی با اجرای پژمان بازغی مقابل دوربین می رود.

 

طبق تصمیمات اتخاذ شده و در راستای فضا و محوریت های برنامه، پژمان بازغی، از این پس به عنوان مجری اصلی برنامه «کودک شو»، از ابتدا تا انتها، روند بخش های برنامه، مثل گفت و گوها، پرسش و پاسخ فضای رقابتی و بازی را هدایت می کند.

 

«کودک شو» رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره هایی از بخش های گوناگونی چون  بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان،   ورزشکاران، فعالان حوزه موسیقی و ... نیز به همراه فرزندانشان حاضر می شوند و در این قسمت هم برنامه هایی برای مهمان ویژه در نظر گرفته شده است.

 

این برنامه پروژه ای است که‌ در قالب یک رقابت، به تعامل بین خانواده ها و فرزندانشان می پردازد. «کودک شو» که قرار است در 90 قسمت روی آنتن شبکه نسیم برود، به زودی وارد فاز تولید می شود.

 

عوامل اصلی این پروژه عبارت اند از : کارگردان رضا مهرانفر،   تهیه کنندگان: ابوذر پورمحمدی، رضا نصیری شهرضایی، مجری: پژمان بازغی، دستیار کارگردان: سعیده الله دادی، مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر صدابرداری: فرزاد علی محمدی، حمید دژاکام، مدیر تولید: حمید دودانگه، مدیر روابط عمومی: فاطمه شهدوست، برنامه ریز: علی جودی، دستیاران برنامه ریز: لیلا سلمانی، عاطفه نوذری، مدیر صحنه: بهاء کاظمی، طراح نور: مسعود رجبیان، نورپرداز: کیانوش خسروی، تدوین: داود قادری، موسیقی برنامه: حامد تهرانی، طراح لباس: علوی راد، گرافیست: سارا نائینیان، مشاور و روانشناس کودک: هادی حسن علی، مدیر تدارکات: محمد حاجی وند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------