انتقاد خواننده سرشناس از صداوسیما



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,  محمد معتمدی

تازه‌ترین نشست خبری محمد معتمدی، خواننده موسیقی ایرانی در حالی برگزار شد که او از آمادگی کامل گروه اجرایی خود برای برگزاری کنسرت‌های رایگان در شهرستان‌های کوچک خبر داد و در بخشی از صحبت‌هایش به اختلاف‌هایی که با سازمان صدا و سیما دارد اشاره کرد و گفت که رسانه ملی او را مورد بی‌مهری قرار داده است.

  اعتماد نوشت:اختلافات محمد معتمدی بعد از ویژه‌برنامه شب یلدا با اجرای فرزاد حسنی شروع شد كه در آن برنامه قرار بود كه معتمدی علاوه بر اجرای موسیقی حرف هم بزند كه اجرای موسیقی‌اش در سه دقیقه خلاصه شد و بخش گفت‌وگو با او حذف شد او هم در نامه‌ای به رییس صدا و سیما نوشت كه دیگر جلوی دوربین صدا و سینما نخواهد آمد.

 

معتمدی در نشستی كه روز گذشته برگزار شد دوباره از این دلخوری‌اش حرف زد و گفت: واقعیت این است كه بنده به عنوان محمد معتمدی خواننده ساختمانی در عرصه فعالیت‌های هنری خودم دارم كه رسانه ملی هیچ ستونی از این ساختمان را پر نكرده است. البته این موضوع از یك لحاظ برای من خوب است و از یك لحاظ جای تاسف دارد كه چرا یك رسانه اروپایی مانند رادیو ملی فرانسه می‌آید و از من اثری ضبط می‌كند و آن را در قالب یك هدیه به مخاطبان خود ارایه می‌دهد اما رسانه ملی رفتارهایی با یك خواننده می‌كند كه زیبنده رسانه ملی نیست.

 

او می‌گوید كه تحصیلات عالی خود را در دانشكده صدا و سیما به پایان رسانده و از همان زمان نیز مورد بی‌مهری قرار گرفته است. معتمدی یادآور شد: از همان ابتدا سعی كردم كاری با سازمان صدا و سیما نداشته باشم كما اینكه خیلی از همكاران من در رسانه ملی ۴۰ برابر من خوانده‌اند در حالی كه من غیر از چند سریال و مستند كار دیگری نداشتم به همین جهت با توجه به اتفاقاتی كه در ویژه‌برنامه شب یلدا پیش آمد ترجیح دادم از این فضا دوری كنم كه اگر آشی نخوردیم حداقل دهن مان نسوزد البته من تاكید می‌كنم كه هیچ دشمنی با رسانه ملی ندارم اما وقتی می‌بینم در رسانه ملی اجازه حضور در آنتن زنده ندارم، اما در كشورهای دیگر رسانه‌های رسمی آنها بیشتر از اینجا به هنرمندان ایران توجه می‌كنند حرف دیگری برای گفتن ندارم.

 

به گفته معتمدی تا پایان سال فعلا برگزاری كنسرت در یزد و شاهرود قطعی شده و از اردیبهشت ماه سال آینده نیز در شهرهای شیراز، آمل و كاشان كنسرت‌هایی برگزار خواهد شد. او گفت: رایزنی‌هایی انجام گرفته تا بتوانیم در شهرستان‌های كوچك و مكان‌هایی كه مخاطبان از بضاعت كمتری به لحاظ خرید بلیت برخوردارند كنسرت‌هایی را به صورت رایگان برگزار كنیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------