یک هفته پر از میهمانی در استقبال از اسکار 2017



  اخبار  فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , اسکار 2017

در حالیکه به پایان فصل جوایز نزدیک می‌شویم، هفته اسکار پر است از مهمانی‌ها و جوایز مختلف با حضور و مجری‌گری بزرگترین ستاره‌های هالیوود که هر یک تلاش دارد تا با رویکردی متفاوت به موضوعی خاص بهایی بیشتر بدهد.

روزنامه بانی فیلم - در حالیکه به پایان فصل جوایز نزدیک می‌شویم، هفته اسکار پر است از مهمانی‌ها و جوایز مختلف با حضور و مجری‌گری بزرگترین ستاره‌های هالیوود که هر یک تلاش دارد تا با رویکردی متفاوت به موضوعی خاص بهایی بیشتر بدهد.

 

به نقل از هالیوود ریپورتر، در این فصل از جوایز، سیاست بخشی از تک تک مراسم هم روی فرش‌های قرمز و هم روی صحنه ها بوده و مراسم جوایز اسکار نیز حتما همینطور خواهد بود. سیاست از همین حالا روی برنامه هفته اسکار تاثیر گذاشته و کمپانی یو.تی.ای که نماینده اصغر فرهادی هم هست، اعلام کرده می خواهد به جای مهمانی سالانه پیش از اسکارش، یک «راهپیمایی صداهای متحد» برگزار کند و در عین حال مبلغ قابل توجهی به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا و کمیته نجات بین‌المللی اهدا کرده است.

 

یک هفته پر از میهمانی و سیاست در استقبال از اسکار 2017

اما این تنها تغییر این هفته در رخدادهای بزرگ به خاطر پس زمینه فرهنگی سیاسی شده نیست: جوایز سالانه گلوبال گرین با تجلیل از یکی از رهبران «شورای قبیله ای استندینگ راک» روی تلاش هایی تمرکز می کند که تا به حال تحت نام «با استندینگ راک می ایستیم» انجام شده است. ونیتی فر و بارنیز نیویورک هم همکاری می کنند تا شامی برای «لالا لند» با کمک لاینزگیت برگزار کنند که پول جمع‌آوری شده در آن هم به اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا می‌رسد.

 

اما زرق و برق فستیوال و عشق آکادمی به فیلم در این هفته کاملا زیر سایه سیاست نرفته چون مجموعه‌ای بسیار گسترده از فرش قرمزهای بزرگ در هالیوود و اطراف آن برگزار می‌شوند تا به تجلیل از استعدادهای برتر امسال بپردازند. دنیا فقط مدتی کوتاه با این فاصله دارد تا ببیند میزبان امسال، جیمی کیمل، چطور وقتی روز بیست و ششم فوریه در دالبی تیه تر روی صحنه می رود، هشتاد و نهمین اسکار را برگزار می کند. اما قبل از آن، این توضیحی است از مهمانی های برتری که در این قسمت پایانی شلوغ ترین فصل سال، برگزار می‌شوند تا به استقبال اسکار بروند.

 

هفته اسکار: فیلم های کوتاه

تیم میلر که برای «Gopher Broke» در بخش فیلم کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار شد و بعد هم «ددپول» را کارگردانی کرد، میزبان این برنامه است که وارد دنیای فیلم کوتاه انیمیشن می شود و فیلم کوتاه لایو اکشن می شود و تمام فیلم هایی که امسال در این بخش نامزد شده اند را به نمایش می گذارد و بعد از آن هم برای هر یک مباحثه ای پنلی با فیلمسازانش برگزار می کند.

 

ونیتی فر و لورآل پاریس هالیوود جوان را جشن می گیرند

کریستا اسمیت، سردبیر مجله ونیتی فر در ساحل غربی و داکوتا جانسون ستاره فیلم «پنجاه طیف گری» میزبان این رخداد هستند که برای ورود به آن دعوتنامه لازم است و در پشتیبانی از یک بنیاد حمایت از حیوانات و منطقه حفاظت شده شامبالا برگزار می شود.

 

مدیسون و مالهالند

در این رخداد، کمپانی مدیسون و مالهالند که سال ۲۰۰۲ توسط جین اوبل تاسیس شد، به تعداد منتخبی از نامزدها و ستاره های درجه یک، «کیف هدیه فصلی جوایز ۲۰۱۷» را می دهد. در کیف ۲۹ هزار دلاری امسال، اقامت در هتل بارون کوو ساگ در یکی از بنادر نیویورک، همراه با لباس، لوازم جانبی، زیبایی و خانگی قرار داده شده است. برای اولین بار، امسال مشتریان می توانند اقلامی که در کیف وجود دارند را در یکی از مغازه های هالیوود تا روز چهاردهم مارس خریداری کنند.

 

مهمانی شبانه زنان اسکار

آلفرد وودوارد امسال هم جشن پیش از اسکار سالانه اش را در بورلی ویلشایر برگزار می کند. امسال که هشتمین سال این جشن است، با اسپانسری فارفِچ برگزار شده و کمپانی آئودی آمریکا هم حمل و نقل آن را فراهم می کند. از جمله کسانی که تایید شده در این مهمانی حضور خواهند داشت، می توان به نامزدهای دریافت اسکار روت نگا، وایولا دیویس، اکتیویا اسپنسر و نائومی هریس اشاره کرد.

 

چهاردهمین مهمانی سالانه گلوبال گرین

این رخداد پیش از اسکار که «مهمانی سبز هفته اسکار» لقب گرفته، میزبان بیش از ۳۰۰ مهمان خواهد بود و به تجلیل از نام های برتر در زمینه انرژی تجدیدپذیر و حامی محیط زیست می پردازد. امسال، این رخداد روی تلاش های «با استندینگ راک می ایستیم» تمرکز می کند و از رهبر انجمن سرخپوستان Sioux و دیگر رهبران تجلیل می کند. از جمله کسانی که تایید شده در مراسم حضور خواهند داشت می‌توان از اد بگلی جونیور، اورلاندو بلوم، مگی گریس، جسی جکسون، الیور استون، استیل و مت والش نام برد.

 

هفته اسکار: مستندها

این رخداد به مجری گری کیت آمند و روری کندی که رییس‌های شاخه مستند جوایز اسکار هستند برگزار می شود و کلیپ هایی از فیلم هایی را نشان می‌دهد که در بخش مستند و مستند کوتاه نامزد شده اند و با سازندگان شان جلسات بحث برگزار می‌کند.

 

ونیتی فر و بارنیز نیویورک

مجله ونیتی فر با بارنیز همراه شده تا شامی ویژه برای تجلیل از «لالا لند» با همراهی لاینزگیت که توزیع کننده آن است، برگزار کند. این رخداد به نفع اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا برگزار می شود.

 

سوآرفسکی و لوییز رو

جواهرساز لوکس معروف برای یک رخداد ویژه در هفته اسکار، با لوییز رو که یک ستاره تزیینات است همکاری می کند.

 

جوایز «All Def Movie» متعلق به راسل سیمنز

امسال دومین سال این رخداد است که جایگزینی است برای اسکار با تمرکزی ویژه روی استعدادهای سیاه پوست. سیمنز بعد از مراسم پارسال اعلام کرد که «All Def Movie» با شبکه کابلی فیوژن قرارداد بسته تا این شبکه به مدت پنج سال آینده نسخه هایی یک ساعته از این جوایز را روی آنتن ببرد.

 

مجله OK!

این مجله هم یک مهمانی پیش از اسکار برگزار می کند که مسئولیت موسیقی اش با چلسی لیلند است، کولهاوس آیس کریم تدارکات را فراهم می کند و لو ویان اسپانسر آن است.

 

مهمانی فاینشتاین

کاری فاینشتاین هر سال به مدت دو روز رخدادی را برگزار می کند که در آن سلبریتی ها می آیند و لباس‌های شیک شان را به رخ می کشند، اما امسال او کمپینی برای آگاهی نسبت به اچ آی وی به وجود می‌آورد.

 

مهمانی رومنس ولنتاین اسکار

نهمین سال مراسم ولنتاین اسکار که متعلق به دوریس برگمن است، شامل اقلام فشن و مد، از جمله لباس‌ها و تاکسیدوهای درجه یک، محصولات زیبایی، جواهرات، عطر و چیزهای دیگر می شود. این رخداد همچنین به منظور جمع آوری اسباب بازی برای کودکان هم استفاده می شود چون تمام مهمانان باید اسباب بازی های جدید و از بسته بیرون نیامده با خود بیاورند تا به یک سازمان خیریه کودکان برسد.

 

ونیتی فر و لانکوم

یک مراسم خصوصی در شاتو مارمون برای جشن گرفتن نسخه سالانه هالیوود مجله ونیتی فر برگزار می شود و امسال، بازیگران زنی که در این مراسم حضور خواهند داشت شامل ناتالی پورتمن، لوپیتا نیونگ او، ایمی آدامز، اما استون، روت نگا، ال فنینگ، داکوتا فنینگ، داکوتا جانسون، گرتا گرویگ و ژانل مونه می شوند.

 

دوازدهمین جوایز اسکار وایلد

این رخداد هفته اسکار که به طور سالانه برگزار می شود و توسط سازمان غیرانتفاعی «اتحاد ایالات متحده-ایرلند» ترتیب داده شده، قصد دارد به تجلیل از تلاش ایرلندی ها در فیلم و تلویزیون بپردازد (حتی اگر ایرلندی نباشند) و همیشه مراسم جالبی است. چرا؟ جی جی آبرامز مجری امسال است و استعدادهای قابل توجهی از جمله کاتریونا بالفه، گلن هانسارد، زکری کویینتو و مارتین شورت در آن حضور خواهند داشت. کریس پاین در مراسم حضور خواهد داشت تا به کویینتو که همبازی اش در فیلم «سفر ستاره ای» است جایزه ای اهدا کند و کاترین او هارا هم جایزه هم وطن کانادایی اش مارتین شورت را به او می دهد.

 

هفته اسکار: فیلم های انیمیشن

این رخداد به مجری گری پیت داکتر کارگردان و جوناس ریورا تهیه کننده که در فیلم برنده اسکار «درون بیرون» یکی از تهیه کنندگان بود، برگزار می شود و نامزدهای بخش انیمیشن را معرفی می کند، در مورد پروسه خلاقانه به وجود آمدن ها بحث می کند و کلیپ هایی از آن ها را به نمایش می گذارد.

 

جوایز زنان سیاهپوست در هالیوود

از وقتی این مراسم از سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرد، تا به حال به استعدادهای بزرگی از جمله اوپرا وینفری، لوپیتا نیونگ او، ایوا دوورنی، وایولا دیویس، اکتیویا اسپنسر و تاراجی پی. هنسن جایزه داده است. امسال برای اولین بار، این رخداد که قبلا یک مراسم زمان ناهار بود، به عصر انتقال داده شده و بزرگتر شده است.

 

لباس سبز فرش قرمز

سوزی ایمیس کامرون مجری هشتمین مراسم سالانه پیش از اسکار لباس سبز فرش قرمز است که در همکاری با سوآرفسکی برگزار می شود. با نمایش لباس های سازگار با محیط زیست، شرکت کنندگان امسال نادیا سوآرفسکی، اما رابرتس، میسی پایل و پریانکا بوزی و همچنین دیگر حامیان این کمپین هستند.

 

مراسم نبرد کشتی کج پیش از اسکار

استیو اورسکو ملقب به «هالک اِسمَش» و کمپانی اش SMASH Global که تهیه کننده رخدادهای لوکسی است که مبارزان حرفه ای کشتی کج MMA در آن حضور دارند، مجری یک مراسم خیریه کراوات مشکی خواهد بود که عواید آن به منظور مبارزه با زورگویی خرج می شود. در این مهمانی، یک شام چهار قسمتی سرو می شود و مهمانان دور یک قفس مبارزه می نشینند. پنج نبرد حرفه ای MMA در این قفس برگزار خواهد شد.

 

از جمله دیگر رخدادهای هفته اسکار می توان به مهمانی «زنان در فیلم» به مجری گری بری لارسون برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن پارسال، جوایز «فیلم، بریتانیای کبیر است» در تجلیل از تاثیر بریتانیا در صنایع فیلم و سریال با آشپزی سرآشپز گوردون رمزی، مهمانی ونیتی فر و کمپانی تولید ماشین جنسیس برای فیلم «چهره های پنهان»، مهمانی نامزدهای دریافت اسکار استرالیایی با حضور لوک همزورت، جی کورتنی و جکی ویور، رخداد «هفته اسکار: فیلم های خارجی زبان» با حضور کارگردان های فیلم های خارجی زبان، سی و دومین جوایز فیلم مستقل اسپیریت، رخداد «هفته اسکار: سمپوزیوم آرایش و گریم»، مهمانی شام پیش از اسکار کمپانی واینستین و البته هشتاد و نهمین مراسم سالانه گاورنرز بال (Governors Ball) اشاره کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------