پسر ملکه رنجبر: مادرم پارکینسون گرفته است



فرزند ملکه رنجبر با اشاره به اینکه کنار آمدن با عواقب سالمندی برای مادرش دشوار است ،‌گفت: مادرم را خانم رنجبر صدا می کنم.

 فریبرز ایروانی پسر ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت تلویزیون تئاتر و سینما در گفت و گو با میزان گفت: احساس من این است که هنرمندان روح لطیفی دارند و به رابطه با مردم و روابط اجتماعی بسیار وابسته هستند.

 

وی ادامه داد: اینکه من سال ها در کنار مادرم شاهد زندگی او بودم،‌ یک بانوی بسیار خود ساخته و مستقلی را مشاهده کردم که در جامعه بسیار فعال بود به خصوص که در سال های اخیر فعالیت های اجتماعی بسیاری داشت و در زمینه کارهای خیر نیز حضور پیدا می کرد.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, ملکه رنجبر

ایروانی تصریح کرد: به طور طبیعی معذوریت های سالمندی و یک سری کسالت ها که با افزایش سن به وجود آمده ،‌ او را یک مقدار از فضای ارتباط با مردم و حضور در جامعه دور کرده و خود این موضوع در ایجاد احساس افسردگی و نا امیدی نقش داشته است.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: فکر می کنم این احساس نا امیدی به صورت مقطعی است و پس از مدتی برطرف می شود.

 

فرزند ملکه رنجبر همچنین توضیح داد: احساس افسردگی مادرم با مراحل اولیه بیماری پارکینسون نیز همراه شده است که بر این اساس،‌ عضلات با این بیماری تحلیل می رود و مواردی مانند لرزش دست ایجاد می شود و با توجه به اینکه مادرم از ابتدا فردی مستقل بوده است‌، تحمل این شرایط برایش دشوار است.

 

وی یادآور شد: من به عنوان فرزند ملکه رنجبر که تمام زندگی خود را مدیون او هستم،‌ مشاهده می کنم که او تا امروز هم همه تلاش خود را به کار می گیرد تا در منزل خود زندگی کند و تا حد ممکن نیازهایش را حتی به من هم انتقال ندهد.

 

 

ایروانی همچنین گفت: اینکه "دستت را بگذار روی زانویت و بگو یا علی" و اینکه "انسان همیشه نان قلب خود را می خورد" از جمله هایی است که من همیشه از مادرم در ذهن دارم و مادرم این جمله ها را نه تنها گفته بلکه با آن ها زندگی کرده است.

 

وی تصریح کرد: پذیرش این موضوع برای مادرم دشوار است که من که تا به امروز برای انجام کارهای خودم مستقل بودم چرا هم اکنون برای انجام یک سری کارهای ابتدایی نیز به حضور دیگران نیاز دارم و در برخی مواقع این موضوع او را از نظر روحی آزار می دهد و از این جهت مقداری با کنار آمدن با پیری و محدودیت های سالمندی مشکل دارد.

 

پسر ملکه رنجبر همچنین توضیح داد: متاسفانه برای بیماری پارکینسون درمان قطعی وجود ندارد و تنها ،‌کنترل کننده هایی وجود دارد که شدت این بیماری را می توانند کنترل کنند. من همیشه هنر مادرم و زیبایی های او را در روند موفقیت آمیز فعالیتش تحسین می کردم.

 

وی یادآور شد: فعالیت من در حوزه مشاوره صنعتی است و هم اکنون نزدیک بازنشستگی هستم.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, ملکه رنجبر

ایروانی تصریح کرد: به یاد دارم روزی با مادرم در یک جمع بودیم و فردی بسیار متشخص که با مادرم صحبت و از او تقدیر می کرد‌، مرا به گوشه ای صدا زد و گفت درست است که فقط شما فرزند ملکه رنجبر هستید اما این هنرمند ،‌مادر و خواهر بسیاری از ایرانیان است و دست شما امانت است به خاطر همین تلاش کنید تا امانتدار خوبی باشید.

 

وی خاطرنشان کرد: مادرم را همیشه با عنوان خانم رنجبر صدا می کنند و همواره این موضوع را در ذهن دارم که او امانت مردم ایران دست من است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------