جزییات ویژه برنامه‌های تحویل سال نو؛ از خداحافظی محمد بحرانی از «خندوانه» تا بازگشت محمد سلوکی +عکس



رسانه ملی هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز، به فکر برنامه‌ریزی برای تولید و پخش برنامه‌‌های مختلف در زمان پرمخاطب تعطیلات نوروز می‌کند. از تولید ویژه برنامه نوروز گرفته تا پخش سربال‌های جذاب و دیدنی.

 به گزارش مشرق- هر ساله همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز و در آستانه تحویل سال نو، شبکه‌های مختلف سیما ویژه برنامه‌هایی را برای زمان طلایی خود آماده می‌کنند، رقابت‌ شبکه‌های سیما در انتخاب مجموعه تلویزیونی و برنامه‌های ترکیبی، ‌سرگرمی، ویژه برنامه‌ لحظه سال تحویل برای جذب بینندگان بیشتر در امر انتخاب مجریان این برنامه‌ها و دعوت از مهمانانی که از چهره‌های محبوب و مردمی در این برنامه‌ها هستند مشخص می‌شود.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

طبق سنت هر ساله تلویزیون، شبکه‌های یک و سه سیما رقابت تنگاتنگی در پخش سریال و ویژه برنامه لحظه سال تحویل دارند تا با دعوت از مهمانان و چهره‌های مشهور و محبوبی که مورد علاقه مردم هستند، مخاطب بیشتری را تا زمان لحظه سال تحویل و پس از آن پای "قاب جادو" داشته باشند. در بین سریال هایی که از آن‌ها به عنوان سریال های نوروزی نام برده شده، تصویربرداری برخی آثار همچون سریال «علی‌البدل» سیروس مقدم برای پخش از شبکه یک سیما به پایان رسیده اما تصویربرداری سریال شبکه سه سیما همچنان ادامه دارد. تلویزیون همچنین تلاش کرده تا در میان مجموعه‌های تولیدی برای پخش در نوروز، آثاری با موضوع طنز هم وجود داشته باشد تا فضای شادی و نشاط در بین بیننده‌ها و مخاطبان جریان داشته باشد.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

اقدام زودهنگام تلویزیون در پرداختن به موضوع انتخابات

 

شبکه یک سیما با سیروس مقدم و پس از تجربه‌های موفق در ساخت «پایتخت» و استقبال خوب مخاطبان از این سریال تلویزیونی، مجموعه تلویزیونی «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای پخش از شبکه یک سیما در نوروز سال 1396 در نظر گرفته است. سریالی با موضوع «انتخابات» که احساس می‌شود این مجموعه تلویزیونی به دلیل انتخابات در کشور می‌توانست جزء سریالهای پس از عید قرار بگیرد اما به دلیل داشتن مضمونی طنز و مناسب به زمان نوروز دراین ایام به پخش می‌رسد. تصویربرداری این سریال در چند روستای استان همدان از جمله روستای «ورکانه» انجام شده است و از این جهت تفاوت قابل توجهی با سایر سریال‌هایی دارد که این روزها فضای تصویربرداری خود را به ساختمان های مسکونی محدود می‌کنند. «علی البدل» در فضایی خاص و در یک روستا در اطراف همدان روایت می‌شود و داستانی طنز دارد.

 

«علی‌البدل» داستان آدم هایی است که حضور دارند اما حق رأی ندارند و به طور معمول، در نهادها و شوراها این اعضای علی البدل همیشه وجود دارند. در خلاصه داستان این سریال آمده است که من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رای نداری. خلاصه هم هستم و هم نیستم. محسن تنابنده، مهدی فخیم‌زاده، هادی کاظمی، مهدی هاشمی، احمد مهرانفر، ناهید مسلمی، محمود جعفری، هومن حاجی عبدالهی، حسین محب اهری، سمانه پاکدل، مهسا باقری، هدیه آزاده و فروغ قجایگلی از بازیگران این سریال هستند.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

 

نخبه‌گرایی در «مرز خوشبختی» شبکه دو

 

سریال تلویزیونی «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام برای پخش در ایام نوروز 96 از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده است. شخصیت اصلی داستان سریال «مرز خوشبختی»، یک جوان شهرستانی است که با آمدن به تهران در رده نخبه‌های علمی قرار می‌گیرد. این جوان شهرستانی به خواهر دوست خود، علاقه دارد اما پدر دختر به این وصلت راضی نیست و در ادامه رویدادهای دیگری در داستان اتفاق می افتد.مهدی سلوکی، پوریا پورسرخ، امیر حسین آرمان، شهرزاد کمال زاده،سروش جمشیدی، جمشید جهان زاده و مهدی صباغی از جمله بازیگرهایی هستند که در "مرز خوشبختی" به ایفای نقش پرداخته اند. زمان پخش این سریال در ایام نوروز احتمالا ساعت 21 خواهد بود که در 15 قسمت به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

نوروز شبکه سه در «خانه ما» سامان مقدم

 

شبکه سه سیما نیز از آن دسته از شبکه‌هایی است که همواره سعی کرده در زمانهای طلایی کارهای تولیدی برای پخش از شبکه خود داشته باشد. با این حال از میان سریال‌های تولید شده و در حال تولید به نظر می‌رسد تنها سریال «خانه ما» برای پخش درایام نوروز انتخاب شود. مجموعه «خانه ما» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی نادی که به طور قطعی نام آن تغییر می‌کند، در حال ضبط و تصویربرداری است و فیلمبرداری آن به نیمه رسیده است. با توجه به زمان باقی‌ مانده تا نوروز عوامل تولید با سرعت مراحل فنی کار را انجام می‌دهند و احتمال آماده کردن قسمت‌های ابتدایی آن و رساندن به نوروز وجود دارد. سرپرستی نویسندگان این سریال را خشایار الوند بر عهده دارد و از ابتدای ساخت به عنوان یکی از گزینه‌های نوروزی مطرح بوده است.

 

در این سریال بازیگرانی از جمله: فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری ایفای نقش می‌کنند. «خانه ما» داستان چند خانواده را روایت می کند که به دلایلی مجبور می شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این خانواده‌ها هیچ آشنایی با یکدیگر ندارند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می شوند که با هم زندگی کنند که...

 

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی در «افق»

 

شبکه افق هم از آن دسته شبکه‌هایی است با دست پُر به سراغ نووز 96 رفته و سریال جدید با عنوان «کیمیاگر» را در دست پخش دارد؛ سریالی کره‌ای که در آن فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی به واسطه ورود به بازار رقابت پول و اقتصاد غرب در آن به تصویر کشیده شده است. این سریال از روز دوشنبه 30 اسفند ماه هر شب ساعت های 18:30 و 23:30 پخش می‌شود و تکرار آن هم ساعت 14:30 روز بعد روی آنتن می‌رود.

 

تحویل سال نوروز در سیما

رسانه ملی هر ساله با نزدیک شدن به ایام نوروز، به فکر برنامه‌ریزی برای تولید و پخش برنامه‌‌های مختلف در زمان پرمخاطب تعطیلات نوروز می‌کند. از تولید ویژه برنامه نوروز گرفته تا پخش سربال‌های جذاب و دیدنی. نوروز 96 را می‌توان به عنوان یکی از زمان‌های حساس و مهم در دوارن مدیریت علی عسکری ریاست سازمان صدا و سیما دانست که در عصر امروزه و با توجه به محدودیت مالی در امر برنامه سازی چه تولیداتی برای جذب مخاطبان رسانه ملی دارد و آنها را پای تلویزیون نگه می‌دارد. یکی از مهمترین برنامه‌های رسانه ملی، تولید ویژه برنامه لحظه سال تحویل است که هر ساله به دلیل دعوت از هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های سرشناس مردمی مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد. شبکه‌های مختلف سیما هم برای نوروز سال 96 برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند تا روزهای آغازین سال جدید را برای مخاطبان خود با خاطره شیرین، ماندگار کنند.

 

در چند روز گذشته فضل‌الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک در واکنشی به اتفاقات سال گذشته در برنامه تحویل سال شبکه سه سیما گفت: شخصاً انتظار دارم که از طرف معاونت سیما، ابلاغیه‌ای به شبکه‌ها ارسال شود که تمام شبکه‌های تلویزیون سقفی برای دعوت از هنرمندان داشته باشند و این گونه نباشد که ما فقط از یک بازیگر و خواننده دعوت کنیم و یک شبکه دیگر از ۱۰ هنرمند. وی درباره ویژگی‌های برنامه سال تحویل شبکه یک گفت: اگر ویژه برنامه امسال شبکه یک را گروه اجتماعی تولید کند، این نظر را داریم که برخلاف روال مرسوم بین شبکه‌ها، کارناوالی از بازیگر و خواننده به راه نیندازیم و نهایتاً از یک یا دو بازیگر و خواننده دعوت کنیم که آن‌ها هم در برنامه‌های خود تلویزیون مشغول هستند.پس از این واکنش بود که معاونت سیما در جلسات مختلف، تصمیمات جدیدی برای ارائه برنامه‌های بهتر و باکیفیت‌تر در شبکه‌های مختلف سیما اتخاذ کرد و قرار شد که فستیوال «سه ستاره» شبکه سه سیما که در آن برترين‌هاي تلويزيون در يك نظرسنجي مردمي به رأي گذاشته مي‌شود و برگزیدگان به برنامه دعوت می شوند بصورت مشترک در شبکه یک سیما نیز معرفی شود. به این معنا که برگزیدگان بخش‌های بهترین مجری،‌ بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین سریال و بهترین خواننده تیتراژ در ویژه برنامه «سین مثل سریال» شبکه یک سیما معرفی و برگزیدگان بخش‌های سرگرمی و ورزشی، برنامه تخصصی، بهترین گزارشگر در برنامه «سه ستاره» شبکه سه سیما اعلام شوند.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

«بوی عیدی» با اجرای محمد سلوکی در شبکه یک سیما

 

ویژه برنامه شبکه یک سیما با عنوان «بوی عیدی» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای محمد سلوکی روز سال تحویل روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این برنامه از ساعت 8 صبح 30 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ساعت 16 پس از تحویل سال جدید ادامه دارد. «بوی عید» در روز عید با معرفی برگزیدگان بخش‌های بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سال 95 تلویزیون مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

 

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

 

«سین مثل سریال» رقیب «سه ستاره» شد

 

پس از سه سال، برنامه «سین مثل سریال» دوباره از شبکه یک به روی آنتن می‌رود. پخش برنامه «سین مثل سریال» با رویکرد انتخاب بهترین سریال و مجموعه تلویزیونی شبکه‌های سیما انجام می‌شود. در این برنامه به تهیه‌کنندگی مقداد مومن نژاد و مجید خواجه نژاد، سریال‌های تلویزیونی شبکه‌های سیما که در سال 1395 پخش شده است، در سه بخش معرفی و در معرض انتخاب مردمی قرار می‌گیرند. در برنامه امسال «سین مثل سریال» 12 مجموعه تلویزیونی شبکه‌های سیما معرفی و ارزیابی می‌شوند که پس از 9 روز رقابت و با آرای مردمی، بهترین سریال به انتخاب مخاطبان سیما، معرفی خواهد شد. برنامه «سین مثل سریال» از 21 اسفند تا 29 اسفند به مدت 9 شب حوالی ساعت 23 به مدت نود دقیقه از شبکه یک به صورت زنده پخش می شود. اجرای این برنامه بر عهده محمد سلوکی است و مردم از طریق سامانه ای که به زودی اعلام خواهد شد، به سه آیتم بهترین سریال، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن سال 95 تلویزیون رای خواهند داد.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو به گروه «کودک» رسید

 

برنامه گروه کودک شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده هم به عنوان ویژه برنامه لحظه سال تحویل شبکه دو سیما انتخاب شد تا در لحظه سال تحویل مهمان خانه‌های مردم شود. این برنامه که هنوز نام مجری و برنامه آن نهایی نشده قرار است که روز یکشنبه 29 اسفند ماه از ساعت 22 برنامه خود را آغاز کند و تا بامداد نیز ادامه داشته باشد و برای روز سال تحویل نیز برنامه‌های خود را از ساعت‌های پیش از سال نو آغاز و تا چند ساعت بعد از آن ادامه دارد.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

باز هم احسان علیخانی و ویژه برنامه نوروز

 

شبکه سه سیما طبق سنت هر ساله خود برای سال 96 هم برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است که برجسته‌ترین آن، برنامه تحویل سال بااجرای احسان علیخانی است که همانند سالهای گذشته چندین ساعت قبل از سال تحویل آغاز می‌شود و در لحظه سال تحویل نیز در کنار مخاطبان است. نام برنامه سال گذشته احسان علیخانی«بهار نارنج» بود که از 29 اسفند ماه تا پاسی از شب ادامه داشته است.

 

ناصر کریمان در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق درباره عنوان ویژه برنامه سال تحویل گفت: «سه ستاره» عنوان برنامه لحظه سال تحویل شبکه سه سیما است که در ادامه همان به سال جدید پیوند می‌خورد و برنامه پخش می‌شود. احسان علیخانی امسال هم قرار است با «سه ستاره» به شبکه سه بیاید و بعد از آن ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه را نیز اجرا کند. سومين فستيوال تلويزيوني «سه ستاره» از روز شنبه ١٤ اسفند روي آنتن مي‌رود. اين برنامه با اجرا و تهيه‌كنندگي احسان عليخاني به مدت ٧ شب از شبكه سه سيما پخش و برترين‌هاي تلويزيون در يك نظرسنجي مردمي به رأي گذاشته مي‌شود. «سه ستاره» ٩٥ امسال هم با همان ويژگي دو دوره گذشته توليد و پخش مي‌شود كه كانديداهاي منتخب توسط هيات داوران كه تركيبي از نام‌هاي متفاوت در حوزه‌هاي مختلف هستند به مردم معرفي و توسط خود مردم انتخاب مي‌شوند و در پايان نيز تنديس «سه ستاره» توسط مخاطبان به برگزيده‌ها اهدا مي‌شود. «سه ستاره» 96 به تهيه‌كنندگي و اجراي احسان عليخاني از شنبه ١٤ اسفند درحالي از شبكه سه سيما روي آنتن ميرود كه بعد از پخش ٧ قسمت با يك وقفه هفت روزه ويژه برنامه سال تحويل از همين شبكه پخش می‌شود.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

«مادر» محور برنامه سه ستاره علیخانی شد

 

یکی از ویژگی‌های این برنامه آیتم‌«لبخند ستاره» با محوریت قرار دادن نقش "مادر" در زندگی است که قرار است، مادرها ستاره هاي برنامه شوند، به این معنا که مخاطبان از لحظه سورپرایز کردن مادران خود فيلم می‌گيرند و به آيدي تلگرام «سه ستاره» می‌فرستند و با هشتك #لبخند ستاره در شبكه‌هاي اجتماعي منتشر می‌كنند. همچنین برنامه‌هایی از جمله «مهمان ما باشید»،«آقای گزارشگر»، «جادوی صدا2» برنامه‌های ویژه دیگر این شبکه برای نوروز 96 خواهد بود.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

دست خالی شبکه تهران در نوروز 96

شبکه تهران نیز از جمله شبکه‌هایی است که با تخصصی شدن آن و تبدیل شدن به یک شبکه با رویکرد ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسایل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» و با محوریت شهر تهران و حومه آن، از گود رقابت و تولید برنامه‌ با شبکه‌های دیگر عقب ماند و برای نوروز به دنبال تولید ویژه برنامه‌ای برای سال تحویل و نیز سریالی برای پخش نیست و شنیده شده که بار دیگر پخش یکی از سریال‌های پرمخاطب را انجام می‌دهد.  

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

دست پُر گروه کودک در نوروز 96، «محله گل و بلبل 2» در نوروز



مجموعه «محله گل و بلبل2» نیز از جمله ویژه برنامه شبکه دو سیماست که قرار است این مجموعه از ۲۷ اسفند ماه تا پایان ۱۳ فروردین ماه به روی آنتن شبکه دو سیما برود. این مجموعه که پیش از این به شکل اپیزودیک پخش می‌شد در ایام نوروز با اضافه شدن بازیگران جدیدی از جمله محمدرضا داوودنژاد، سیاوش مفید و ارژنگ امیرفضلی به مجموعه «محله گل و بلبل» به شکل سریالی و داستانی پخش می‌شود. ویژه برنامه «محله گل و بلبل2» با اجرای داریوش فرضیایی و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده حوالی ساعت ۱۸ و ۱۹ به شکل روزانه در ایام نوروز پخش می‌شود. اكبر عبدي بازيگر سينما و تلويزيون هم قرار است در نقشی با نام "آراز" كه عموی عموپورنگ است به مجموعه نمايشی نوروزی «محله گل و بلبل2» اضافه شود.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

«کلاه قرمزی 96» هم آمد

 

آخرین اظهار نظر در مورد وضعیت برنامه «کلاه قرمزی 96» مربوط به ایرج طهماسب است که از اضافه شدن چند عروسک جدید به برنامه «کلاه قرمزی» که نوروز 96 پخش می‌شود خبر داد. محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما نیز درباره حضور قطعی مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» در نوروز امسال اعلام کرده بود:‌ نوروز 96 شاهد یکی از جذاب‌ترین مجموعه‌های «کلاه قرمزی» خواهیم بود.‌ در حال حاضر این مجموعه تلویزیونی به سرعت در حال پیش تولید است و مرحله تولید خود را آغاز کرده است. مدیر شبکه دو سیما گفت: همچنین به رسم هر ساله این مجموعه، امسال هم عروسک‌های جدیدی در کنار عروسک‌های دوست داشتنی پیشین قرار می‌گیرند.

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

 

خداحافظی محمد بحرانی از «خندوانه»



شبکه نسیم که به عنوان شبکه‌ای ویژه و خاص که وظیفه ایجاد شادی و سرگرمی را در بین شبکه‌های مختلف سیما بر عهده دارد از گود رقابت برنامه‌سازان نوروز دور نماند و با تولید و پخش برنامه‌های پربیننده خود سعی دارد تا گوی رقابت را از آن خود کند.

 

رامبد جوان پس از حذف اجباری عروسک "جناب خان" که بخش عمده‌ای از جذابیت برنامه «خندوانه» را مدیون او بود، تلاش کرد در این مدت با آیتم‌های مختلف و بهره‌گیری از حضور نیما شعبان نژاد و دکتر کهنمویی جای عروسک از دست رفته را پر کند که در این راه موفق نشد. حالا به نظر می‌رسد جوان و سازندگان «خندوانه» پس از ناامیدی از بازگشت "جناب خان" متوسل به ایده استفاده از یک عروسک جدید شدند تا بتوانند بار دیگر به عنوان یکی از پربیننده‌های برنامه‌های تلویزیون مورد استقبال قرار بگیرد. برنامه «خندوانه» که این شب ها از شبکه نسیم پخش می شود احتمالا با عروسکی جدید در شب های نوروز 96 مهمان خانه‌های مخاطبان شود. حتی شنیده شده این برنامه که از حضور محمد بحرانی در سری جدید بی‌بهره است، در ویژه برنامه نوروز هم حتی از صداپیشگی بحرانی استفاده نمی‌شود. با اضافه شدن عروسک های جدید به این برنامه، محمدرضا علیمردانی، هادی کاظمی، هومن حاجی‌عبداللهی و مجید آقاکریمی، صداپیشه‌هایی هستند که به جای عروسک‌ها صحبت می‌کنند. جُنگ شبانه «خندوانه - ویژه نوروز» با اجرای رامبد جوان و با هدف ایجاد نشاط و ارائه شکل صحیح و عمومی از آن، از یکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23 با طراحی و تولید بخش‌های جدید و جذاب و رویکرد متناسب با عید و آداب و سنن نوروزی پخش می‌شود.

 

   اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی , برنامه‌های تحویل سال نو

توجه به آداب و رسوم نوروز و خانواده ایرانی در «دورهمی»

 

برنامه «دورهمی» هم یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌های شبکه نسیم است که در طول پخش خود با عدم همکاری پشتیبان مالی‌اش کماکان روی آنتن ماند و حتی پس از توقف چند ماهه پخش آن به دلیل ماه محرم و صفر، مجدداً روی آنتن شبکه نسیم رفت. تصویربرداری برنامه «دورهمی» که به دلیل ساخت فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» مهران مدیری متوقف شده بود با پایان مراحل ساخت و تولید این فیلم از سر گرفته شده است. در سری جدید برنامه، چند بازیگر جدید به گروه اضافه شده و حدود ۲۰ درصد دکور برنامه نیز تغییر کرده است، اما فرم و ساختار «دورهمی» به همان شکل سابق باقی مانده است. سری دوم «دورهمی» در 57 قسمت تهیه می‌شود که با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب ویژه برنامه در نوروز ۹۶ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و سپس برنامه عادی خود را روی آنتن ادامه می‌دهد. برنامه «دورهمی» نیز با انجام یک‌سری تغییرات و با تاکید بر دیدارها و آداب و رسوم نوروز و با نگاه کلی به خانواده ایرانی در نوروز و دورهمی‌های نوروزی، روزهای پنجشنبه از ساعت 21 و جمعه‌ها و شنبه‌ها از ساعت 23 از آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود. اجرای این برنامه مانند سری‌های پیشین بر عهده مهران مدیری است. مجموعه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی و با اجرای مهران مدیری توانست در سری اول پخش خود، رضایت شمار بالایی از مخاطبان تلویزیون را به دست آورد. در سری اول این مجموعه تلویزیونی، هنرمندانی همچون رامین ناصرنصیر، سروش جمشیدی، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر، امیر جنانی، لیلا ایرانی و سیامک انصاری به ایفای نقش پرداخته بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------