گلایه تند محمد مسلمی از بی توجهی به "فیتیله"/ مگر ما بارها عذرخواهی نکردیم چرا نمی‌بخشند؟



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,محمد مسلمی

محمد مسلمی با اشاره به آرزوی یک کودک سرطانی برای بازگشت برنامه "فیتیله"، از پخش برنامه کودک شو در نوروز 1396 سخن گفت.

محمد مسلمی مجری فیتیلهمحمد مسلمی مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی " فیتیله " در گفت و گو با  میزان گفت: برنامه " کودک شو " را ویژه نوروز 1396 همراه با دیگر مجریان برنامه " فیتیله " روی آنتن شبکه دو می بریم.

 

وی ادامه داد: این برنامه قرار است به صورت هفتگی و در روزهای جمعه پخش شود.

 

مسلمی تصریح کرد: ما هر چقدر جلوتر می رویم برنامه های کودک ما ریزش پیدا می کند و وضعیت گروهی مانند " فیتیله " که 25 سال در حال فعالیت است، نباید اینگونه باشد.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: ریزش برنامه ها و مخاطبان برنامه های کودک در جامعه ای که قرار است بچه ها آینده آن را بسازند، باعث تاسف است و نکته این است که آیا هیچ سیاستی برای برنامه ریزی در خصوص انجام دادن فعالیت هایی برای کودکان وجود دارد یا خیر؟!

 

این مجری برنامه پرطرفدار " فیتیله" توضیح داد: باید به این موضوع توجه داشته باشیم که وقتی بچه ها به برنامه هایی نظیر مسابقه، برنامه های ترکیبی، فیلم، انیمیشن و مواردی نظیر آن نیاز دارند، باید ببینیم ما در مرحله عمل برای آن ها چه کاری انجام داده ایم؟!

 

وی یادآور شد: به عنوان یک هنرمند از دوستانی که در رسانه هستند یک مقدار دلگیرم از این جهت که چرا نسبت به این قضیه بی تفاوت هستند.

 

مسلمی همچنین گفت: اتفاقی که برای برنامه " فیتیله " رخ داد و با توجه به اینکه این برنامه تولیدی بود و مجوز داشت را به مرحله تعطیلی کشاند، در درجه اول ظلم بزرگی بود که در حق بچه ها صورت گرفت چرا که بچه های ایران با ما زندگی می کردند.

 

وی تصریح کرد: آیا هنرمندان نباید مورد حمایت قرار بگیرند؟! با وجود اینکه ما پس از آن اتفاق عذرخواهی کردیم باز هم اتفاق مثبتی برای برنامه "فیتیله" رخ نداد و این موضوع در حالی است که ما حتی 20 قسمت ضبط شده و آماده داریم اما از پخش آن خبری نیست.

 

این مجری برنامه " فیتیله" خاطرنشان کرد: چند وقت پیش شنیدم که یکی از بچه های سرطانی با حضور در برنامه آقای ضیاء اعلام کرده بود که آرزوی من برگشتن عموهای فیتیله ای است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------