افشاگری بازیگر سرشناس هالیوود درباره خودش



  اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی , بازیگر سرشناس هالیوود

بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی اعلام کرد به تازیگی یک دوره ترک اعتیاد به الکل را به اتمام رسانده است.

  به گزارش  مهر  ؛بنابر گزارش «هالیوود ریپورتر»، بن افلک که سابقه یک بار بستری شدن در سال ۲۰۰۱ برای مقابله با الکل را دارد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:

 

«می‌خواهم یک زندگی کامل داشته باشم و بهترین پدر باشم.»

 

بن افلک که به تازگی دوره ترک اعتیاد به الکل را پشت سر گذاشته با صدور این بیانیه در فیس بوک نوشت: «دوره درمانی اعتیاد به الکل را پشت سر گذاشتم و این مشکلی بود که در گذشته هم داشتم و در آینده هم باید با آن مقابله کنم.»

 

او افزوده است: «می‌خواهم بهترین پدری که می‌شود باشم و به بهترین نحو زندگی کنم. می‌خواهم فرزندان بدانند وقتی نیاز به کمک داری گرفتن کمک هیچ خجالتی ندارد و برای دیگران هم منبع کمک باشم و آنهایی که از برداشتن اولین گام می‌ترسند نیز این کار را الگوی خودشان کنند.»

 

این بازیگر اشاره کرد: «خیلی خوش شانسم که عشق خانواده و دوستانم حامی من است.»

 

افلک چند سال پیش از دوران ترک اعتیادی که در سال ۲۰۰۱ داشت یاد کرده بود و گفت همان دوره به او کمک کرد تا مسیرش را درست طی کند.

 

افلک و همسرش جنیفر گارنر که دارای سه فرزند هم بودند در سال ۲۰۱۵ اعلام کردند از هم جدا شده‌اند، اما مراحل طلاق رسمی بین آنها اجرا نشد.

 

افلک اخیرا کارگردانی فیلم «در شب زندگی کن» را برای کمپانی برادران وارنر انجام داد که با اقبال زیادی از سوی منتقدان روبه رو نشد و در باکس آفیس نیز خیلی کم فروغ ظاهر شد. او پس از آن اعلام کرد کارگردانی فیلم «بتمن» را انجام نمی‌دهد، اما در این فیلم در نقش بتمن بازی می‌کند.

 

بن افلک با فیلم «لیگ عدالت» بار دیگر در نقش بتمن ظاهر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------