«تا ده بشمار» اردیبهشت جلوی دوربین می رود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

«تا ده بشمار» به تهیه کنندگی فرید ولی زاده و کارگردانی کیانوش اسلامی اردیبهشت ماه سال جاری جلوی دوربین می رود.

  مهر نوشت: بعد از صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی، پیش تولید رسمی فیلم سینمایی «تا ده بشمار» به تهیه کنندگی فرید ولی زاده و کارگردانی کیانوش اسلامی در موسسه فوژان فیلم آغاز شده و هم اکنون در مراحل پایانی پیش تولید است.

 

الناز باطنی و بهرام حسینی ۲ بازیگر جوانی هستند که از بین تست ۵۰ بازیگر انتخاب شده اند و قرار است ۲ بازیگر دیگر نیز  ایفاگر نقش های اصلی این فیلم باشند، همچنین لوکیشن های اصلی این فیلم در خیابان های اصلی شهرک غرب و بوستان نهج البلاغه خواهد بود.  

 

فیلمنامه «تا ده بشمار» با نگاهی روانشناسانه به تحکیم زندگی با موضوع اجتماعی- خانوادگی ساخته می شود و قصه فیلم روایتگر چند ساعت از زندگی زوجی با اختلاف سنی زیاد است که وارد ماراتنی با استراحت ۱۰ شماره ای می شوند.

 

تا به حال حضور حسین قلی پور در سمت مدیر فیلمبرداری، ویدا حیدری طراح گریم و چهره پرداز، منوچهر صانعی تدوینگر، نیلوفر اسدی عکاس، مسعود حمیدیان مدیر صدابرداری، سعید حسینی مدیر تولید، علیرضا شکیبا بازیگردان، سعید گلزار روابط عمومی فوژان و مدیر رسانه ای، فرید ولی زاده انتخاب بازیگر و تهیه کننده و موسسه فوژان فیلم به عنوان مجری طرح قطعی شده است.

 

  نگارش فیلمنامه «تا ده بشمار» را کیانوش اسلامی بر عهده دارد.

 

این فیلم پنجمین تجربه کاری این نویسنده در مقام کارگردان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------