مهناز افشار: با پسر کسی ازدواج کردم که یک مجله با عکس من را توقیف کرد



  اخبار فرهنگی ,خبرهای فرهنگی ,مهناز افشار

مهناز افشار در برنامه «آپاراتچی» به زندگی شخصی‌اش اشاره کرد و درباره ازدواجش با یاسین رامین و حواشی‌اش توضیحاتی داد..

 به گزارش خبرآنلاین، مهناز افشار با حضور در آخرین برنامه سال 95 آپاراتچی «آپاراتچیِ 32» با اجرای امیر پوریا که در سایت آپارات قرار دارد، علاوه بر تجربیات سینمایی‌اش، درباره زندگی شخصی، ازدواج و تولد فرزندش هم صحبت کرد.

 

او درباره فوت پدرش و ازدواج با یاسین رامین گفت: «حدود 11 سال پیش بود که پدرم فوت کرد. وقتی مُرد زیر میز غذاخوردی خانه مادرم قایم شده بودم چون احساس می‌کردم حامی‌ام را از دست داده‌ام. آن زمان نَمُردَم و ادامه دادم چون چاره دیگری نبود.»

 

 او ادامه داد: «با احترام به همه همکارانم معتقدم زندگی شخصی وجود ندارد. وقتی من عکس سفره هفت‌سینم را در اینستاگرام می‌گذارم یا عکس دوران بارداری‌ام را، دیگر اجازه ندارم خط‌کشی کنم و بگویم در مورد این بخش نظر بدهید در مورد آن بخش نظر ندهید. این جمله را کسی می‌تواند بگوید که فقط عکس کاری و اجتماعی‌اش را منتشر کند اما منِ مهناز افشار این حق را ندارم.»

 

افشار افزود: «من با سوال، نقد و پرسش مشکلی ندارم تا جایی که روحم را زخم نکند. روزی که می‌خواستم ازدواج کنم، می‌دانستم همسرم پسر فردی خواهد بود که مجله «رویش» را به خاطر این که عکس من روی جلدش بود، توقیف کرد اما فراموش نکنیم که هیچ کدام ما نه شبیه برادرمان هستیم، نه شبیه پدرمان، نه شبیه خواهرمان، نه شبیه مادرمان. وقتی کسی را دوست داری بابت دوست داشتنش باید تاوان بدهی و من مشکلی بابت تاوان دادن ندارم.»

 

او در مورد دخترش لیانا هم گفت: «با به دنیا آمدن لیانا یک دنیا به من اضافه شد. قبلا هم گفته‌ام اول که به دنیا آمد حسی نداشتم. (با خنده) چون قرار نیست همه مادرها شبیه هم باشند و حس مادری‌شان از لحظه اول شکوفا شود اما زمانی که شیرش دادم احساس کردم متولد شده‌ام. لیانا تمام جان، عمر و زندگی‌ام است.»

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------