بازیگری که جای بابک حمیدیان را در «ماجرای نیمروز» گرفت



  اخبار فرهنگی,خبرهای  فرهنگی,بابک حمیدیان

مهدی زمین‌پرداز در «ماجرای نیمروز» نقش مسعود یک بازجوی جوان را تجربه کرده است، تجربه‌ای که به اعتقاد خودش بسیار سخت بود.

 میزان نوشت: بازیگران زیادی در دومین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان جلوی دوربین رفتند و مهدی زمین پرداز یکی از آنهاست. زمین پرداز بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز» درخصوص ورود خود به عرصه سینما گفت: «شاید برخی از تماشاگران فکر می کنند که «ماجرای نیمروز» اولین حضور من در عرصه سینما است اما قبل از این من بازی در فیلم «ایستاده در غبار» را نیز با محمدحسین مهدویان در کارنامه دارم.»

 

او ادامه داد: «البته بازی در نقش شهید حسن باقری در مستند «آخرین روزهای زمستان» اولین تجربه من در عرصه سینمای مستند بوده است.»

 

بازیگر فیلم «ایستاده در غبار» حضورش در «ماجرای نیمروز» را اینگونه توصیف کرد: «در این فیلم نقش مسعود یک بازجوی جوان را تجربه کردم. تجربه‌‌ای که بسیار هم سخت بود و در ابتدا قرار بود بابک حمیدیان آن را ایفا کند.»

 

این بازیگر جوان درباره حساس بودن بازی در فیلم «ماجرای نیمروز» خاطرنشان کرد: «این کار در جایگاه خود کار حساسی بود اما چون من محمدحسین مهدویان را می‌‌شناختم و کارهای قبلی او را دیده بودم از این انتخاب اصلاً ترسی نداشتم. ممکن است اینگونه کارها با کمی ضعف با انتقادات فراوانی روبرو شوند اما من می‌دانستم شخص مطمئنی پشت دوربین است. »

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------