اهدای پیراهن سیروس قایقران و هادی نوروزی در خندوانه



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, خندوانه

مهرداد میناوند و حامد آهنگی به همراه بنر تیم ملی پانتومیم ایران و همچنین دو پیراهن با شماره هادی نوروزی و سیروس قایقران را به نادری و رادش تقدیم و یادی از درگذشتگان تیم ملی فوتبال ایران کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته برنامه تلویزیونی «خندوانه» با برگزاری مسابقه عیدانه خندوانه، لیگ ادابازی (پانتومیم)، میزبان گروه اول نصرالله رادش و محمد نادری و همچنین گروه دوم مهراد میناوند و حامد آهنگی شد.

 

جوان در ابتدای این برنامه به موضوع مهمانی در عید نوروز و همچنین برگزاری قرعه‌کشی بین تماشاگران حاضر در استودیو پرداخت.

 

بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای و اجرای یک قطعه موسیقی، علیرضا خمسه به عنوان داور و جوان مجری خندوانه اولین مرحله را با حضور متفاوت مهرداد میناوند و حامد آهنگی به همراه بنر تیم ملی پانتومیم ایران و همچنین دو پیراهن با شماره هادی نوروزی و سیروس قایقران را به نادری و رادش تقدیم و یادی از درگذشتگان تیم ملی فوتبال ایران کردند.

 

خمسه اولین مرحله اول مسابقه را با برگزاری کری‌خوانی برای شروع رسمی مسابقه ادابازی اعلام کرد و به اتفاق آرای تماشاگران حاضر در استودیو گروه تیم ملی پانتومیم ایران اولین نشان این مسابقه را کسب کردند.

 

نشان مرحله اول را گروه تیم ملی پانتومیم با ۱۴ امتیاز کسب کردند و در دومین مرحله از مسابقه ادابازی گروه برادران رجبی به جز گودرز با ۶ امتیاز به مرحله بعد رسیدند.

 

گفتنی است؛ آخرین مرحله ادابازی با به تصویر کشیدن واژه‌ها، گروه برادران رجبی به جز گودرز با ۲۰ امتیاز نسبت به تیم ملی پانتومیم ایران به مرحله بعد راه یافتند و خندوانه شب گذشته نیز با رفاقت دو گروه میناوند، آهنگی و رادش و نادری به پایان رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------