سلطانی: نوروز به سفر نمی روم/ شوق مقایسه کردن عیدی ها در دوره کودکی



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,سلطانی

سلطانی با اشاره به اینکه در نوروز به سفر نمی رود، از شوق مقایسه کردن عیدی ها در دوره کودکی با هم سن و سالان خود سخن گفت.

  جهانبخش سلطانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با  میزان گفت: با توجه به اینکه ما بر همان تفکر خانواده سنتی استوار هستیم، در نوروز سفر نمی رویم و بیشتر سعی می کنیم همراه با اعضای خانواده دور یکدیگر جمع شویم.

 

وی ادامه داد: به طور معمول در نوروز به دید و بازدید اعضای خانواده و فامیل می رویم وحتی برادرهای من که در مشهد هستند نیز، در نوروز به اصفهان می آیند و همه دور یکدیگر جمع می شویم.

 

سلطانی تصریح کرد: همه تلاش خود را به کار می گیریم تا در نوروز و روزهای آغازین فصل بهار لحظه ها را به شادی و نشاط سپری کنیم.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: خاطره های خوش نوروزی در دوره کودکی و نوجوانی برای همه افراد وجود دارد که اول و آخر آن ها ذوق و شوق عیدی گرفتن بود.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: در دوره کودکی وقتی عیدی هایمان را جمع می کردیم ، در نهایت با هم سن و سالان خود مقایسه می کردیم و همه منتظر بودیم که ببینیم چه فردی بیشتر از بقیه عیدی جمع  کرده است.

 

 وی همچنین گفت: همچنین در آن دوره منتظر بودیم تا ببینم تخم مرغ های رنگی که در کاسه هایی در سفره هفت سین وجود دارد، چه زمانی قرار است بچرخد و مدام به ماهی ها نگاه می کنیم.

 

سلطانی خاطرنشان کرد: نوروز در دوره کودکی رنگ جذاب تری داشت چرا که سالی یک بار اتفاق می افتاد و تکراری نبود و به همین دلیل همه افراد دنبال تحول در بخش های مختلف زندگی خود و حتی تغییر در لباس پوشیدن خود بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------