شهرزاد کمال زاده از ایفای نقش در ژانر کمدی می گوید کمدی می گوید بازیگر سریال «مرز خوشبختی»



  اخبارسیاسی ,خبرهای  فرهنگی ,شهرزاد کمال زاده

گفت: مدتی به ژانر کمدی گارد داشتم و می‌ترسیدم با حضور در کمدی، پیشنهادهای درام اجتماعی را از دست بدهم. اما بعد از مدت‌ها دوست داشتم در کاری با فضای متفاوت و طنز موقعیت بازی کنم.

 به گزارش دیباچه، «شهرزاد کمال زاده» بازیگر سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده گفت: این سریال اولین و عجیب‌ترین سریالی است که تا به حال در آن بازی کردم و اشک نریختم. فضای کار برایم بسیار متفاوت است چراکه معتقدم بعد از سالها معجزه‌ای برایم رخ داده است.

 

وی ادامه داد: مدت‌ها بود که بسیاری از اطرافیانم از من می‌پرسیدند چرا مدام در قالب نقش‌های منفی، خاکستری و اندوهگین بازی می‌کنی؟ آنها هم از من توقع داشتند تا بعد از مدت‌ها در اثری سرگرم کننده و شیرین حضور داشته باشم.

 

این بازیگر همچنین افزود: یادم است در برهه‌ای از زمان پیشنهاد حضور در نقش‌های کمدی داشتم، اما متاسفانه به این ژانر گارد داشتم. چراکه می‌ترسیدم با حضور در کمدی، پیشنهادهای درام اجتماعی را از دست بدهم. اما بعد از مدت‌ها دوست داشتم در کاری که فضای متفاوت تری دارد و طنز موقعیت هست بازی کنم.

 

کمال زاده با اشاره به شخصیت خود در این سریال افزود:‌ فرشته زنی قوی و صاحب گلخانه‌ای در شهرستان محلات است. او در مواجهه با آدم‌های اطراف و مردها بسیار سخت و بد اخلاق است. در خلال داستان مشکلی پیش می‌آید که پای فرشته را هم به ماجرا وارد می‌کند اما او سعی می‌کند تا برای حل مشکل به اطرافیانش کمک کند و در این بین وارد اتفاقاتی احساسی می‌شود.

 

وی با اشاره به جدید بودن قصه‌ای که در این سریال به آن پرداخته می‌شود، گفت: خیلی سخت است که بخواهم الان درباره سریال‌های نوروزی صحبت کنم، چراکه همه اتفاق‌ها در پخش و با توجه به نظر مخاطب رخ می‌دهد. گاهی اوقات برخی سکانس‌ها برای ما جالب است، اما برای مخاطب نه و برعکس آن هم پیش آمده است. قصه «مرز خوشبختی» در جامعه پیرامون‌مان وجود دارد و نمی‌توانم بگویم قصه نویی است، اما در ساختار نه. نوع کارگردانی و بازی‌ها بسیار متفاوت است و فضای دوستانه و صمیمی وجود دارد که در جذب مخاطب کمک‌مان می‌کند تا در ایام نوروز دیده شود. در نوروز امسال آثار خوبی پخش می‌شود. «علی البدل» سیروس مقدم با بازیگرها و فضای متفاوتش نسبت به کار ما فضای جدیدی دارد.

 

بازیگر سریال «آرام می‌گیریم» ادامه داد: ما سه ماه در شرایط سخت و دور از خانه کار کردیم و سعی داشتیم تا جایی که در توانمان بوده مجموعه‌ای آبرومندانه را تولید کنیم تا مردم از دیدنش لذت ببرند. بخش‌هایی از بازی‌ام در محلات و بخشی را نیز در تهران بازی کردم.

 

وی در همین زمینه افزود:‌ روزهای ابتدایی که می‌خواستم به محلات سفر کنم خیلی ناراحت بودم آنهم به این دلیل که تصوری از فضای آنجا نداشتم، اما وقتی در آن شرایط قرار گرفتم و با آب و هوای خوب،‌ برخورد مردم و محبتی که به ما داشتند مواجه شدم، نظرم عوض شد. محلات شهر گل است و در آنجا گل‌های زیبا و طبیعت خیلی خوبی را دیدیم. شهری که نه ترافیک داشت و نه مجبور بودیم مدت‌ها به دنبال جای پارک خودرو بگردیم. با صرف ده دقیقه از شمال شهر به جنوب آن می‌رفتیم و ترافیکی در کار نبود. علاوه بر این محبتی که مردم این شهر به ما داشتند آنقدر به دل ما نشست که سختی‌ها را کمتر حس کردیم و واقعا حس می‌کردیم که در خانه خودمان هستیم. حضور در این شهرستان یکی از خاطرات شیرین سفرهایم در سالهای کاریم شد.

 

این بازیگر درباهر اینکه این سریال،‌ اثری مردانه است، نیز گفت‌: حسین سهیلی زاده کارگردان اصولا در مورد همه کاراکترهایی که به قصه‌اش وارد می‌کند فکر می‌کند. به هر حال در قصه‌های مرد محور نمی‌توان وزنه را فقط مردها دانست، چراکه برای مخاطب جذابیت نخواهد داشت و باید زن و مرد در کنار هم باشند. مخصوصا اگر مردانه بودن در سریال باشد، شاید مقداری کشش و جاذبه کار را پایین بیاورد. اتفاقا سهیلی زاده قسمت به قسمت به حضور تک تک بازیگران برایشان فکر کرده است.

 

وی ادامه داد: دیگر از بازی کردن نقشی که انتخابش کردم نمی‌ترسم چراکه حتما به آنها فکر کردم و همیشه هم چون با خدا معامله می‌کنم خیالم راحت است. حتی مدتی پیش قرارداد سریالی را بستم که بنا به دلایلی نتوانستم در آن حضور داشته باشم و بعد دیدم که به نفعم بود.

 

این بازیگر درباره همکاری با سهیلی زاده نیز بیان داشت: این دومین تجربه همکاری‌ام با او بعد از سریال «نیاز» بود. سهیلی زاده اگر بازیگری را انتخاب می‌کند هرگز او را کوچک و ذلیل نمی‌کند و بدون هدف نیست. با اینکه قسمت‌های پایانی کامل نوشته نشده بود من با اعتماد خاصی مقابل دوربین رفتم.

 

وی در پایان افزود: همیشه از همکاری با او لذت می‌برم و حس می‌کنم پدر و فردی دلسوز است که اخلاق و شخصیت و منش او برایم از هر چیزی بالاتر است. مدیریت و نوع نگاه درستش فضای امنی را در کار برایم بوجود آورد که فقط بتوانم به خوبی روی کارم متمرکز باشم. از همکاری با او لذت می‌برم و جزو کارگردان‌هایی است که همیشه دوست دارم با او همکاری کنم.

 

 سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده در ایام نوروز هر شب از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------