پدرام کریمی: من و مژده لواسانی بی‌موقع در حرف هم وارد نمی‌شویم



   اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی  ,پدرام کریمی

پدرام کریمی یکی از مجریان برنامه «بوی عیدی» معتقد است وقتی احترام حاکم باشد هیچ کدام بی‌موقع در حرف هم وارد نمی‌شوند. مجری دیگر این برنامه، مژده لواسانی است.

  مهر نوشت: پدرام کریمی، مجری برنامه «بوی عیدی» درباره پذیرش اجرای این برنامه گفت: «علاقه من به پذیرفتن اجراهایی است که ساختار و سبک آن نو باشد. البته طرح برنامه «بوی عیدی» از زمان تولید «امروزی‌ها» مطرح شده بود که یک برنامه شاد و مفرح و با ساختار جدید برای مردم تولید شود.»

 

او ادامه داد: «احسان ارغوانی طرح این برنامه را برای ایام نوروز امسال به شبکه یک ارائه داد. به نظرم مردم دیگر از برنامه‌هایی که فقط از هنرمندان سوالات کلیشه‌ای خانوادگی پرسیده شود، اشباع شده‌اند به همین دلیل برنامه «بوی عیدی» در قالب بازی و مسابقه بین مهمانان برنامه پخش می‌شود تا برای مخاطبان همراه با هیجان و چالش باشد. خوشبختانه اقبال مردم در رای دادن به مهمانان حاضر در استودیو نشان می‌دهد که مورد توجه‌شان قرار گرفته شده است.»

 

کریمی با اشاره به این که علاقه خودش هم به این سبک اجرا است، افزود: «خوشحالم با برنامه «بوی عیدی» از حالت اجراهای کلاسیک خارج شده‌ام.»

 

او درباره حضور دو مجری برای اجرای برنامه گفت: «به نظرم وقتی احترام متقابل بین دو مجری وجود داشته باشد به بهترین شکل اجرا انجام خواهد شد. من تا به حال با خانم لواسانی اجرای مشترک نداشته‌ام. فقط در اولین شب برنامه یک ربع جدول برنامه را با هم مرور کردیم و بعد روی آنتن رفتیم. معتقدم مجریان نسل جوان تعامل خوبی با هم دارند و همان طور که تاکید کردم وقتی احترام حاکم باشد دیگر هیچ کدام در حرف همدیگر بی موقع وارد نمی‌شویم.»

 

کریمی درباره کمک‌های خودش و لواسانی به مهمانان برنامه توضیح داد: «من و خانم لواسانی برای ایجاد شور و هیجان به مهمانان کمک می‌کنیم، البته طرفداری ما به گونه‌ای است که رقابت خیلی جدی نباشد، بلکه بیشتر بخش هیجان مسابقه اضافه شود چون همه مهمانان برای ما عزیز هستند.»

 

او درباره نقش مجری در هدایت مهمانان برنامه که به صورت زنده پخش می‌شود، گفت: «به هر حال باید مجری سکان برنامه را به درستی در دست داشته باشد و سعی کند شوخی‌هایی را که در برنامه مطرح می‌شود کنترل کند که بیش از اندازه نشود.»

 

او در پایان گفت: «خوشبختانه تا امروز بازتاب‌های خوبی از سوی مردم دریافت کرده‌ایم، حتی کار به فضای مجازی کشیده و دوستان هنرمندان و خوانندگان در فضای مجازی تبلیغ دوستان‌شان را می‌کنند که مهمان برنامه بودند و از مردم می‌خواهند به دوستانشان رای بدهند.»

 

برنامه «بوی عیدی» هر شب دو مهمان دارد و چند مسابقه نوستالژی و اطلاعات عمومی بین‌شان برگزار می‌شود. حدس زدن نام خواننده تیتراژ و سریال بعد از پخش تیتراژ بخش‌های مختلف این برنامه را شکل می‌دهد. همچنین تصاویری هم از مراکز دیدنی ایران پخش می‌شود که مهمانان باید حدس بزنند کدام منطقه است.

 

«بوی عیدی» با اجرای مشترک پدرام کریمی و مژده لواسانی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که هر شب ساعت ۲۳:۱۵ پخش می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------