یاسمینا باهر: دیوار به دیوار زمان محدودی برای جذب مخاطب دارد/دوست دارم با همسرم سریال مشترک بازی کنیم



  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,یاسمینا باهر

بازیگر سریال «دیوار به دیوار» گفت: اگر سریالی را دوست داشته باشم، حتی اگر زمان عید هم باشد و به تلویزیون دسترسی نداشته باشم از طریق اینترنت آن را می‌بینم.

 «یاسمینا باهر» بازیگر نقش آتوسا در سریال «دیوار به دیوار» در گفت‌وگو با فارس گفت:‌ برای اولین بار است که در یک کار مناسبتی بازی می‌کنم و از حضورم در سریال سامان مقدم که همیشه آرزوی همکاری با وی را داشتم، بسیار خوشحالم.

 

 وی ادامه داد: سبک کمدی این کارگردان از سایر کارگردان‌ها متفاوت و نزدیک به واقعیت است. همان زمان که «مکس»، «شمس العماره» و «نهنگ عنبر» را دیدم، این جنس کار را خیلی دوست داشتم،‌ چراکه با لودگی‌ای که در حال حاضر در آثار طنز ما بسیار زیاد شده، فاصله بسیاری داشت. او کارگردان خوب، مهربان و دلسوزی است که به همین دلیل در این همکاری با خیال راحت کار کردم و هر آنچه در توانم بود را ارائه دادم.

 

بازیگر سریال «آقا و خانم سنگی» درباره نقش خود در «دیوار به دیوار» گفت: آتوسا دختر درسخوانی است. او نابغه فیزیک است و در المپیاد جایزه گرفته است. این خانواده در کنار عصبانیتی که در بیرون از چهارچوب خانوادگی‌شان دارند خیلی مهربان هستند. یکی از خصیصه‌های دوست داشتنی‌شان هم این است که خیلی مراقب یکدیگرند و جلوی دیگران از هم دفاع می‌کنند.

 

وی افزود:‌ من در زندگی شخصی‌ام زیاد درسخوان نبودم. همچنین آدم درونگرایی هستم و رفتارهایم را بروز نمی‌دهم و این دو تفاوت شخصیتی من و آتوسا است، اما با تمامی اینها فردی است که دوستش دارم. از طرفی به خاطر سن و سالم معمولا نقش دختر خانواده به من پیشنهاد می‌دهند، اما آتوسا دختری است که تفاوت‌هایی با سایر دخترهایی که تا به حال بازی کردم دارد.

  اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,یاسمینا باهر

باهر با اشاره به عدم استقبال مردم از سریالهای نوروزی به دلیل رفت ‌و آمدهای عید و سفرهای این ایام گفت: این را قبول ندارم چراکه خودم اگر سریالی را دوست داشته باشم، حتی اگر زمان عید هم باشد و به تلویزیون دسترسی نداشته باشم از طریق اینترنت آن را می‌بینم. نمونه‌اش سریال «پایتخت» بود که در این سالها به همین طریق آن را تماشا کردم. در کل معتقدم اگر اثری خوب باشد، مردم آن را می‌بینند و به زمان پخش آن بستگی ندارد.

 

این بازیگر ادامه داد: از آنجایی که سریال‌های ما تازه از قسمت 20 بیننده پیدا می‌کند، جذب همین مخاطبان آنهم در 13 قسمت کار ساده‌ای نیست و ما زمان محدودی برای جذب مخاطبانمان در اختیار داریم.

 

وی در ادامه افزود: زمانی که «آقا و خانم سنگی» پخش می‌شد من تازه ازدواج کرده بودم و اغلب مردم می‌گفتند که بعد از ازدواجش در این سریال بازی کرده است. در این مدت خیلی دوست داشتم تا در سریال و یا فیلمی با همسرم به طور مشترک بازی کنیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. امیریل تا به حال در ژانر طنز بازی نکرده است، اما در این ژانر استعداد بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم اگر به سمت کمدی بیاید، حتی بهتر از من خواهد بود. 

 

باهر در ادامه گفت:‌ با اینکه فرد شوخ طبعی نیستم، اما بازی در آثار طنر را خیلی دوست دارم و زمانیکه مقابل دوربین این دست کارها قرار می‌گیرم، فرد دیگری می‌شوم. اطرافیانم می‌گویند حضورت در آثار طنز تو را به بازیگر صرفا طنز تبدیل می‌کند و شانس حضور در سایر ژانرها را سلب می‌کند.

 

وی درباره سایر سریال‌های نوروزی نیز بیان داشت:‌ سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم این شانس را دارد که مردم بازیگرانش را به واسطه حضور در «پایتخت» می‌شناسند و بهتر می‌توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.

 

سریال «دیوار به دیوار» هر شب ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------