«رفتن» برادران محمودی به جشنواره استانبول رسید



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی, جشنواره استانبول

سی و ششمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم استانبول، فیلم «رفتن» برادران محمودی را برای بخش اصلی مسابقه دعوت کرده است، فیلم پس از شرکت در چند جشنواره آمریکایی، با حضور برادران محمودی در ترکیه به نمایش درمی‌آید.

 «رفتن» که اولین فیلم سینمایی نوید محمودی در مقام کارگردان است، تا به امروز در فستیوال‌های بین‌المللی فراوانی از جمله بوسان کره جنوبی، تسالونکی یونان، تالین استونی، بریزبن استرالیا، مراکش مراکش، کرالا هند، داکا بنگلادش، پونا هند، یشوانت هند، گوتنبرگ سوید، پورتلند امریکا، ویسکانسین امریکا، میدلیست امریکا و ... حضور داشته و موفق به کسب دو جایزه از فستیوال بوسان و مراکش شده است.

 

سی و ششمین فستیوال بین‌المللی فیلم استانبول در شهر استانبول کشور ترکیه از تاریخ ۱۶ الی ۲۷ فروردین ماه سال 96 با حضور فیلم‌هایی از سراسر دنیا برای دریافت جایزه بزرگ فستیوال برگزار می‌شود.

 

برادران محمودی دو سال پیش هم با فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی در این فستیوال حضور داشته‌اند و این دومین حضورشان در فستیوال بین المللی فیلم استانبول به شمار می‌رود.

 

شرکت دریم لب به مدیریت نسرین میرشب که از شرکت‌های با سابقه بین‌المللی در حوزه توضیع فیلم به شمار می‌رود، امتیاز پخش بین‌الملی فیلم سینمایی «رفتن» به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی را برعهده دارد. فیلم سینمایی «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان و هنوز فرصت اکران در ایران را پیدا نکرده است.

 

«رفتن» قصه فرشته و نبی قصه‌ عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود. قصه عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می‌بیند. «رفتن» قصه درد است، درد خانه به دوشی درد مهاجرت.

 

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی و شمس لنگرودی در این فیلم بازی می کنند.

 

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------