پایتخت 5 در ایران و قبرس تصویربرداری می‌شود/بهرام افشاری این‌بار نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند



  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی, سریال پایتخت 5

غفوری با اشاره به اینکه شاید سریال "علی البدل" برای دیده شدن نیاز به پخش مجدد داشته باشد،‌از تصویربردرای فصل پنجم سریال "پایتخت " در ایران و قبرس خبر داد.

  الهام غفوری تهیه کننده سریال تلویزیونی "پایتخت" در گفت و گو با میزان گفت: به امید خدا فصل پنجم سریال "پایتخت" را 25 فروردین کلید می زنیم، البته ما در این چند ماه بیکار نبودیم و در مراحل پیش تولید و گرفتن مجوز به سر می بردیم.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه یکسری از مجوزها برای خارج از کشور باید دریافت می شد و یکسری از متن ها نیز باید ترجمه می شد، در این مدت مشغول برنامه ریزی برای این موارد بودیم.

 

غفوری تصریح کرد: سریال تلویزیونی "پایتخت 5" در تهران ،شمال و جنوب ایران و همچنین در قبرس تصویربرداری می شود.

 

وی اظهار کرد: تاکنون بازیگر جدیدی به سری جدید سریال "پایتخت" اضافه نشده اما بهرام افشاری که در سریال "پایتخت 2" به ایفای نقش می پرداخت، در سری پنجم این اثر نمایشی حضور پر رنگ تری دارد.

 

تهیه کننده سریال تلویزیونی "علی البدل" توضیح داد: با توجه به اینکه سریال "علی البدل" یک اثر جدید است و با سریال "پایتخت" تفاوت دارد، طبیعی است که برای ذائقه تماشاگر جدید باشد و او تفاوت را احساس کند.

 

وی یادآور شد: از میان کارهایی که تاکنون تولید کرده ام، سریال "علی البدل" با تمامی آن ها تفاوت داشته و خودم این اثر را یک سرو گردن بالاتر از سایر کارهایم می دانم چرا که زحمت بسیاری برای تولید آن کشیده شده است.

 

تهیه کننده سریال تلویزیونی "پایتخت" تصریح کرد: پروسه تولید سریال "علی البدل" از آغاز اولیه تا آغاز تصویربرداری آن حدود دو سال زمان برده است.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود توضیح داد: انتخاب محل تصویربرداری، طراحی صحنه و لباس ها و فراهم کردن شرایط ساخت برای سریال "علی البدل" نسبت به سایر کارهای ما بسیار دشوارتر بود با وجود اینکه تمام کارهای من درشهرستان ها تصویربرداری شده اند اما دشواری ساخت "علی البدل" بیش از سایر آثار بود.

 

غفوری یادآور شد: سریال "علی البدل" را خیلی دوست دارم و پس از پخش این اثر متوجه شدم که جذابیت بسیاری برایم دارد البته شاید تماشای آن برای مرتبه اول برای مخاطب کمی سنگین به نظر برسد و لازم باشد که این اثر دوباره پخش شود تا ارتباط اصلی بین این سریال و مخاطب برقرار شود البته این سریال باید بادقت دیده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این سریال در عید نوروز پخش شد و ممکن است افراد زمان کافی برای تماشای آن نداشته باشند، اما بسیاری از افراد آن را تماشا کرده بودند ومتوجه تفاوت آن با سایر آثار شده بودند که این موضوعی خوشحال کننده است.

 

گفتنی است سریال تلویزیونی "علی البدل"به کارگردانی سیروس مقدم وتهیه کنندگی الهام غفوری شب های نوروز 1396 از شبکه یک سیما پخش می شود.

 

در این سریال هنرمندانی همچون مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، هادی کاظمی ، محسن تنابنده، بهرام افشاری و حسین محب اهری به ایفای نقش پرداخته اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------