دلتنگی ترانه علیدوستی برای بابای سیبیلویش و البته دلتنگی ما!



ترانه علیدوستی برای روز پدر تصویری از پدرش منتشر کرده که یکی از دلتنگی‌های خیلی از فوتبالدوستان ایرانی است.

 به گزارش خبرآنلاین؛ ترانه علیدوستی ستاره سرشناس سینمای ایران برای روز پدر تصویری منتشر کرده است برای سال هایی که او ستاره فوتبال ایران بود و از دلتنگی اش برای سبیل های پدر گفته است. حمید علیدوستی بی شک یکی از متفاوت ترین مهاجمان تاریخ فوتبال ایران بود. کسی که از همان ابتدا اهل خواندن بود ، فوتبالش استثنایی بود و اخلاقش واقعا استثنایی تر . به شکلی وصله ناجور فوتبالی بود که پر از لمپنیسم بود. او می خواند ، اهل خلاف های رایج فوتبالی نبود و شکل رفتاری متفاوتی داشت. 

 

چقدر دل مان برای یکی مثل علیدوستی که قدرش را در این فوتبال ندانستند ، تنگ شده. کسی که همین چند ماه قبل برخوردی زننده با کارش در تیم ملی فوتبال ناجوانان کردند و با دلخوری دوباره از فوتبال رفت. تیمی که به جام جهانی نوجوانان رسید تنها 3 ماه قبل از مسابقات از حمید علیدوستی گرفته شد. به این بهانه که شیبی نزولی دارد و به یکی از دوستان سپرده شد!

 

  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی, ترانه علیدوستی

 

 

اینکه چطور حمید علیدوستی را قبل از تورنمنت قضاوت کردند ، را خود مسئولان باید درباره اش پاسخ بدهند اما وقتی تیمی با کمترین تغییر می رود و نتیجه می گیرد ، بی شک نقش معلمی که دو سال روی تیم کار کرده را نمی توان برایش نادیده گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------