ابراهیم حاتمی‌کیا به ایران بازگشت/تنها یک ماه تا پرواز به وقت شام



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, ابراهیم حاتمی‌کیا

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان برجسته کشور که در حال آماده‌سازی مراحل پیش از تولید فیلم "پرواز به وقت شام" است، این روزها به تهران بازگشته است.

 به گزارش میزان، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان برجسته کشور که در حال آماده‌سازی مراحل پیش از تولید فیلم "پرواز به وقت شام" است، این روزها به تهران بازگشته است.

 

از چندی پیش حاتمی کیا به همراه محمد خزاعی که در این فیلم به عنوان تهیه کننده در کنار وی ایستاده بود برای انتخاب بازیگران و لوکیشن های فیلم در سوریه به سر می بردند و طبق آخرین اخبار این دو تن در حال حاضر در ایران به سر می‌برند.

 

با توجه به بازگشت کارگردان فیلم "بادیگارد" به ایران مشخص می‌شود که انتخاب لوکیشن‌ها نسبتاً به پایان رسیده است. لوکیشن‌هایی که در مناطق امن سوریه و در مکان‌های به دور از گروه‌های تکفیری انتخاب شده است.

 

فیلمبرداری "پرواز به وقت شام" طبق اخبار قبلی از سوی سازندگان از نیمه دوم خردادماه کلید خواهد خورد و حالا تهیه کننده و کارگردان به ایران بازگشته‌اند تا مقدمات اعزام کلیه گروه به محل فیلمبرداری را فراهم کنند.

 

جدیدترین ساخته کارگردان فیلم "بادیگارد" با محوریت مسائل امنیتی و تهدیدات تکفیری‌ها به پایان مرحله پیش تولید نزدیک شده و به زودی وارد مرحله فیلمبرداری خواهد شد. با این هنوز اسامی سایر بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

 

تاکنون حضور هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان در این فیلم قطعی شده و مریلا زارعی نیز به عنوان بازیگردان و دستیار کارگردان فعالیت خواهد کرد. فیلمبرداری این فیلم را نیز محمود کلاری بر عهده دارد.

 

به احتمال فراوان فیلمبرداری "پرواز به وقت شام" تا مهر ماه 96 به طول می‌انجامد. حاتمی کیا این فیلم را برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------