آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پاسخ تتلو به اینکه چرا به زندان بازنگشت +عکس



  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی , تتلو

همین هفته پیش بود که امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که شنبه به زندان بازخواهد گشت، اتفاقی که دیروز نیفتاد و تتلو با همان ادبیات مخصوص به خودش با این سوال پاسخ گفته است.

به گزارش جام جم آنلاین هفته گذشته امیر تتلو با انتشار این پست خبر داد که شنبه صبح به زندان بازخواهد گشت چرا که به سند گرو گذاشته شده در دادسرا نیاز دارد، شنبه آمد و امیر تتلو سرخوش تر از هر روز به فعالیت های خودش ادامه داد. دیروز اما این خواننده پرحاشیه به سوال کامنتی یکی از هوادارانش واکنش تندی نشان داد. سوالی که می پرسید قرار بود شنبه به زندان بازگردد و چرا هنوز نرفته است!

 

تتلو در صفحه شخصی اش در اینستاگرام همان سوال کامنتی را تصویر اصلی پستش کرده است و در پاسخ به او نوشته است: « نه آقا نرفتم . میدونی چرا ؟!؟ چون داشتیم دشمن شاد میشدیم و امثاله تو ، تو زیرزمینشون عروسی بود و هوادارام ناراحت !!! تو از زندان میترسی چون مجرمی و بد ذات !! وگرنه زندان خیالی نیست بابا !! جا خواب مجانیه !! انقدر مهم میشی روزی دوبار میشمرنت !! تازه ما اون تو کلی رفیقو دوست و آشنا و هوادار هم داریم هرزگایی دوست داریم بریم بازدید امّا بقیه نمیفهمن !! من که میفهمم !! نباید دشمن شاد شیم !! نباید نظامو دولتو بد کنیم دم انتخابات همه جا بشه زندان رفتن تتلو و همین امثال تو بعدش بیان ایرانو خراب کنن !!! اینه که پونصد میلیون پول جور کردم از اینور اونور اینهفته میذارم جای سند که دشمن شاد نشیم !!! نقد !!! در آینده کنسرت هم میذارم و هزاران هزار تومنم میزنم تو صورت امثال تو که به یه نوایی برسن و با بد بختی مردم خوشحال نشن !! تو برو قایم شو لای همه پولات و منم اضافه شم به شمار پهلوونات !! ٧ »

 

  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی , تتلو

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------