آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

فروش نجومی نگهبانان کهکشان 2 در گیشه هالیوود/بچه رئیس باز می‌گردد+عکس



باکس آفیس و یا همان جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود، این هفته با اعلام فروش فوق‌العاده و صدرنشینی فیلم "نگهبانان کهکشان2" منتشر شد.

 به گزارش میزان، باکس آفیس و یا همان جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود، این هفته با اعلام فروش فوق‌العاده و صدرنشینی فیلم "نگهبانان کهکشان ۲ " منتشر شد.

 

از نکات بارز این فهرست ده فیلمی می‌توان به افت پنج پله‌ای فیلم سینمایی "باهوبالی ۲ " از کشور هندوستان اشاره کرد. این فیلم هفته گذشته را طوفانی آغاز کرده بود. 

  

به غیر از فیلم صدرنشین، جدول کلی هالیوود در هفته گذشته با افتی فاحش روبرو شد. به احتمال فراوان تمامی مخاطبان سینمای امریکا این هفته را مشغول دیدن "نگهبانان کهکشان ۲ " بودند، زیرا به عنوان مثال "سریع و خشن ۸ " این هفته کمتر از ده میلیون دلار فروخت.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سینمای هالیوود

فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" اولین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود با رقمی حیرت انگیز آغاز کرد. این فیلم این هفته به فروشی معادل ۱۴۵ میلیون دلار دست یافت.

 

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سینمای هالیوود

"سریع و خشن ۸ " به کارگردانی "اف گری" در چهارمین هفته اکران خود درامریکا با فروشی معادل ۸. ۵ میلیون دلار رتبه اول باکس آفیس را از دست داده و به جایگاه دوم سقوط کرد.

 

فیلم "سرنوشت خشمگین ها" که ادامه‌ای بر سریع و خشن‌ها خواهد بود به کارگردانی "اف گرای" ادامه‌ای بر هفت نسخه قبلی بوده و بازیگران فراوانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

 

در نسخه جدید این فیلم ون دیزل، دواین جانسون (راک)، جیسون استاتام، کرت راسل و چارلیز ترون به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

اسکات ایستوود پسر کلینت ایستوود بازیگر نقش اصلی این فیلم و جایگزین پل واکر بازیگر فقید سینمای هالیوود خواهد بود.

 

سریع و خشن هشت با نام اصلی "سرنوشت خشمگین ها" ادامه‌ای بر فیلم‌های پر فروش و موفق سریع خشن خواهد بود.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سینمای هالیوود

انیمیشن "بچه رئیس" به کارگردانی "تام مک گراث" در ششمین هفته از اکران خود به فروشی معادل ۶. ۲ میلیون دلار دست پیدا کرده و توانست با سه پله صعود نسبت به هفته گذشته به جایگاه سوم برسد.

 

این فیلم یک انیمیشن کامپیوتری- ۳D آمریکایی است که داستان آن بر اساس کتابی به همین نام نوشته "مارلا فارزی" است.

 

داستان در مورد خانواده‌ای است که با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به خانه اشان اتفاقات زیادی رخ می‌دهد. در حالی که خانواده انگشت اتهام خود را به سوی پسر کوچکتر نشانه می‌رود و او را حسود می‌خوانند طولی نمی‌کشد که اوضاع عوض می‌شود و این دو برادر چاره‌ای ندارند جز اینکه در مقابل خطری که خانواده را تهدید می‌کنند با هم متحد شوند.

 

الک بالدوین در نقش بچه رئیس، مایل باکشی در نقش تیموتی، برادر هفت ساله بچه رئیس، توبی مگوایر در نقش راوی، استیو بوشمی در نقش فرانسیس، جیمی کیمل در نقش آقای تمپلتون و لیسا کودرو در نقش خانم تمپلتون در این انیمیشن صداپیشگی را بر عهده دارند.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سینمای هالیوود

فیلم سینمایی "چگونه یک عاشق لاتین شویم" به کارگردانی "کِن مارینو" برخلاف هفته اول و رتبه دوم خود در آن هفته این هفته کمی با افت فروش مواجه شد. این فیلم در جدول باکس آفیس با رقمی معادل ۵. ۳ میلیون دلار به رتبه چهارم رسید.

 

مردی که پس از ۲۵ سال زندگی مشترک حالا ازدواج خود را از هم پاشیده می‌بیند، برای سفر به اسپانیا رفته و برای ازدواج مجدد به زنی پیشنهاد می‌دهد.

 

کریس اسپاین و جان زاک نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته و کارگردانی آن را کن مارینو" بر عهده گرفته است.

 

این فیلم به زبان‌های اسپانیایی و امریکایی در کشور امریکا و با هزینه‌ای معادل ۲۰۳ میلیون دلار ساخته شده و انتظار می‌رود در جدول فروش جایگاه خوبی را به دست آورد.

 

سلما هایاک، کریستن بل، راب گوردری، مایکل سرا و ایگنیو دیرباز از جمله بازیگران اصلی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

  اخبار فرهنگی ,خبرهای  فرهنگی ,سینمای هالیوود

فیلم" دیو و دلبر" که بر اساس یک افسانه قدیمی به کارگردانی بیل کاندن ساخته شده در هشتمین هفته از اکران می‌طعم موفقیت دوباره را چشید و با یک پله صعود به رتبه پنجم رسید. دیو و دلبر در هفته هشتم ۴. ۹ میلیون دلار فروخت.

 

این فیلم به داستان دختری در اواخر قرن هجده می‌پردازد. او که پدرش اسیر یک دیو شده می‌پذیرد در ازای آزادی وی در اسارت دیو باقی بماند.

 

در ابتدای داستان، یک زن گدا یک شاهزادهٔ جوان را نفرین و او را تبدیل به یک دیو زشت می‌کند، زن جادوگر به وی یک آینهٔ جادویی که او را از حوادث مطلع می‌کند و یک گل رز می‌دهد که تا بیست‌ویکمین سال تولدش شکوفه می‌دهد، او باید تا آن هنگام عشق واقعی را حس کند تا نفرین را بشکند، وگرنه تا پایان عمر همان جانور زشت باقی خواهد ماند.

 

فیلمنامه این اثر را "استیون شباسکی" بر اساس داستانی با همین نام نوشته " ژنی ماری لی پرنس دی بیومونت" نگاشته است.

 

اما واتسون، دن استیونز، لوک ایوانز، ایوان مک‌گرگور، ایان مک‌کلن و، اما تامسون در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم‌های "چرخه" با ۴ میلیون دلار "باهوبالی ۲ " با ۳. ۲ میلیون دلار، "جایزه" با ۲. ۱ میلیون دلار، "روی فرم بمان" با ۱. ۹ میلیون دلار، "اسمورف" با ۱. ۸ میلیون دلار در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود قرار گرفته اند. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------