آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مجید میرفخرایی از سریال شهرزاد جدا شد/آغاز پیش تولید سریال موسی(ع) در خرداد ماه



  اخبارفرهنگی  ,خبرهای  فرهنگی , مجید میرفخرایی

طراح صحنه و لباس سریال "یوسف پیامبر" گفت: پیش تولید سریال "موسی(ع)" از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود.

 مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون در گفت و گو با  میزان، درخصوص حضور خود در پروژه "موسی(ع)" گفت: خوشبختانه در اثر جدید جمال شورجه با نام "موسی(ع)" همکاری داشته و به همین جهت دیگر در سریال شهرزاد 2 حضور نخواهم داشت.

 

وی در همین راستا افزود: پیش از این با تولید‌کنندگان سریال شهرزاد صحبت‌هایی شده بود و گفته بودم که پروژه موسی برای من از ارجحیت بالایی برخوردار است و اگر این کار شروع شود مجبور به قطع همکاری هستم. پس از اینکه شروع این اتفاق از سوی جمال شورجه خبر داده شد من نیز از سریال شهرزاد جدا شدم.

 

طراح صحنه سریال "یوسف پیامبر" درباره زمان شروع سریال موسی تاکید کرد: بعد از پایان انتخابات و خلوت شدن تلویزیون پیش تولید این سریال از اواخر خرداد ماه آغاز خواهد شد.

 

وی در مورد چگونگی پیوستن خود در سریال موسی تصریح کرد: این اثر به واسطه مفهوم و مضمون دینی خود جزو علایق خاص من محسوب می‌شود. پروژه موسی به واسطه تاریخ نزدیکتر از داستان یوسف از لحاظ طراحی صحنه و لباس مدرن‌تر است.

 

طراح لباس سریال شهرزاد ادامه داد: با توجه به امکانات جدید و به روز شده رایانه‌ای در کشور در سریال موسی از این امکانات بهره‌مند شده و سعی داریم سریالی با کیفیت جهانی تولید کنیم و به همین واسطه در طراحی صحنه از توانایی‌های رایانه‌ای بهره خواهیم برد.

 

میرفخرایی در خصوص دیگر فعالیت‌های خود در سال 96 خاطرنشان کرد: بنا به تفاهم فرهنگی صورت گرفته بین ایران و کشور الجزایر، گروهی از فیلمسازان الجزایری از من برای حضور در پروژه‌ای در آن کشور دعوت کرده‌اند و به احتمال فراوان در صورت ایجاد تفاهمی مثبت من برای طراحی آن فیلم به کشور الجزایر خواهم رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------