انتقاد جنتی از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای شیعی



اخبار,اخبار اجتماعی,شبکه‌های ماهواره‌ای


انتقاد جنتی از برخی شبکه‌های ماهواره‌ای شیعی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی از رسانه‌های شیعی در ماهواره‌ها به جای اینکه برنامه‌های جذاب تولید کنند که در قالب هنر مطالبشان را به مخاطبان انتقال دهند به دنبال برنامه‌های سینه‌زنی و روضه‌خوانی می‌روند.

به گزارش فارس، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در حاشیه هفتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تولیدات برخی از شبکه‌های شیعی در ماهواره‌ها به جای برنامه‌های جذاب که در قالب هنر باشد و به مخاطبان انتقال دهند به دنبال برنامه‌های سینه‌زنی و روضه‌خوانی می‌روند.

وی افزود: هرچند که برنامه‌های مداحی در جای خود لازم است اما اینکه از یک برنامه ۲۴ ساعته ۱۸ ساعتش را به این مطالب اختصاص بدهیم طبیعتا جذابیتش را از دست می‌دهد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: معتقدم باید از لحاظ مادی به این شبکه‌ها کمک شود تا آنان بتوانند رسالتی را که برعهده گرفته‌اند به نحو احسن انجام دهند.

جنتی در مورد مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی گفت: این اجلاس‌ها می‌تواند به همبستگی، همفکری و تبادل نظر کمک کنند؛ استفاده از تجربیات هرکدام از اصحاب رسانه سبب می‌شود که آنان پیام را به دیگران انتقال دهند و باید این را در نظر داشت تبادل هر نوع آموزش از دیگر مزایای یک کار جمعی است خوشبختانه این اتحادیه شکل گرفته و می‌تواند این همکاری‌ها را ادامه دهد.

وی تاکید کرد: اگر بپذیریم رسانه تاثیر مستقیمی بر مخاطبان دارد طبیعتا هر کدام از رسانه‌ها در کشورشان می‌توانند ابتدا بر افکار عمومی خود تاثیر بگذارند و نهایتا نیز تاثیرگذاری جدی بر دولت‌هایشان بگذارند بنابراین این اقدام میمون و مبارک است.
 اخبارفرهنگی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------