آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

غفاری : در صورت مناسب بودن شرایط، فصل دوم ماماهوت را می‌سازم/ پیشنهاد جدیدی برای بازی ندارم



  اخبار فرهنگی ,خبرهای   فرهنگی,غفاری

کارگردان مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" با اشاره به اینکه در صورت مناسب بودن شرایط، فصل دوم این اثر را می‌سازد، گفت: این روز‌ها پیشنهاد جدیدی برای بازی ندارم.

رزیتا غفاری بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با  میزان گفت: با توجه به پایان پخش فصل اول مجموعه تلویزیونی "ماماهوت"، شاید فصل دوم این مجموعه را جلوی دوربین ببرم.

 

وی ادامه داد: در زمانی که مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" پخش می‌شد، آن دسته از افرادی که این اثر را دنبال می‌کردند، از آن رضایت داشتند و مورد پسندشان قرار گرفته بود.

 

غفاری تصریح کرد: با این حال تصور می‌کنم این مجموعه تلویزیونی امکان بیشتری برای دیده شدن داشت و اگر تبلیغات خوبی برای آن صورت می‌گرفت، مخاطبان بیشتری را به سوی خود جذب می‌کرد.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: شاید اگر خود من هم به عنوان کارگردان این مجموعه زمان بیشتری را برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" در فضاهایی مانند فضای مجازی صرف می‌کردم، بازخوردهای بیشتری از تماشای این اثر دریافت می‌کردم.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما یادآور شد: به امید خدا و با فراهم شدن شرایط لازم، فصل دوم مجموعه تلویزیونی "ماماهوت" را برای مخاطبان تلویزیون می‌سازم و امیدوارم استقبال خوبی از این اثر صورت بگیرد.

 

وی با اشاره به فعالیت این روزهای خود خاطرنشان کرد: این روز‌ها برای بازیگرانی که پیش‌تر فعالیتشان در عرصه بازیگری پررنگ‌تر بود، پیشنهاد چندانی برای بازی وجود ندارد و نمی‌دانم دلیل اصلی این اتفاق چه چیزی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------