آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اکبری : بازی در معمای شاه ستاره درخشان کارنامه من است/انتخاب بازیگر در دورهمی‌ سینمایی صحیح نیست



  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی, اکبری

بازیگر معمای شاه گفت: همواره ترجیح می‌دهم نقش‌های دارای هویت و سبقه را دوست دارم. سینما و تلویزیون به کارهای تاریخی نیاز دارد و این کمبود احساس می‌شود. باید با تولید آثار خوب تاریخی این نسل را با تاریخ درست ایران آشنا کنیم. 

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با  میزان، درخصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: کارهای زیادی انجام شده اما در سال جدید هنوز کار خاصی پیشنهاد نشده است. الان بیشتر فضای جامعه حول و حوش انتخابات بوده و کارهای سینمایی هم تا بعد از انتخابات نسبتاً تعطیل است.

 

وی درباره آخرین فعالیت خود افزود: قبل از نوروز و همزمان با زمستان 95 در سریال "شکوه یک زندگی" به ایفای نقش پرداختم که آخرین مراحل فنی را گذرانده و قرار است از شبکه دو سیما پخش شود. این سریال به کارگردانی "رضا بهشتی" یکی از کارهای خوب سیما بوده و فیلمبرداری آن در یکی از روستاهای نزدیک بهشهر اتفاق افتاده است.

 

بازیگر سریال معمای شاه از سخت شدن انتخاب برای بازی خبر و ادامه داد: با بالا رفتن سن و تجربه کمی انتخاب سخت‌تر و وسواس بیشتر می‌شود. من هم به همین واسطه نمی‌توانم هرکاری را قبول کنم. این روزها پیشنهادات زیاد است اما برخی از آنان ضعیف بوده و بسیاری از فیلمنامه‌های خوبی برخودار نیستند.

 

وی درباره کمرنگ شدن خود در سینما و تلویزیون تصریح کرد: آن دوران شرایط برای کار بازیگران خیلی راحتتر بوده و البته من هم از لحاظ سنی و جسمی آماد‌تر بودم. در حال حاضر هجوم زیادی از بازیگران در سن‌های مختلف وجود دارد اما در گذشته کمی با کمبود بازیگر روبرو بودیم به همین خاطر این روزها کمی بازیگران کمتر فرصت حضور در آثار را پیدا می‌کنند.

 

بازیگر فیلم اخراجی‌ها با اشاره به حضور تکراری برخی از بازیگران در برخی آثار تاکید کرد: اینکه یک بازیگر بتواند به علت توانایی ویژه خود و همچنین استقبال گیشه و حمایت مردم در تعداد زیادی کار طی یک سال کار کند اصلاً اتفاق بدی نیست اما چیزی که کمی مشکل دارد این است که برخی گروه‌ها به صورت دورهمی کار را می‌بندند. به این صورت که جمعی همواره در کنار یکدیگر بوده و عوامل خود را طی دورهمی‌ها جذب می‌کنند.

 

اکبری درمورد حضور خود در بسیاری از آثار تاریخی خاطرنشان کرد: من همواره حضور در آثار تاریخی را دوست دارم. به عنوان مثال کارهایی مثل معمای شاه ستاره درخشانی در کارنامه من است. همواره ترجیح می‌دهم نقش‌های دارای هویت و سبقه را دوست دارم. سینما و تلویزیون به کارهای تاریخی نیاز دارد و این کمبود احساس می‌شود. باید با تولید آثار خوب تاریخی این نسل را با تاریخ درست ایران آشنا کنیم.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------