لژیونر ۷۵ درصد ضبط را پشت سر گذاشت/ تصویربرداری در شهرک گلستان ادامه دارد



تهیه کننده سریال "لژیونر" با اشاره به ضبط ۷۵ درصد از این سریال تلویزیونی، از ادامه تصویربرداری این اثر در شهرک گلستان خبر داد. 

مهدی فرجی تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونردر گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: هم اکنون تصویربرداری ۷۵ درصد از سریال تلویزیونی " لژیونر" را پشت سر گذاشته‌ایم.

 

وی ادامه داد: همچنین گروه سازنده این مجموعه تلویزیونی هم اکنون در لوکیشن خانه اصلی در شهرک گلستان مشغول تصویربرداری هستند.

  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,لژیونر

فرجی تصریح کرد: پس از اضافه شدن سید مهرداد ضیایی و معصومه آقاجانی به این پروژه، هنوز بازیگر دیگری به این مجموعه اضافه نشده است.

 

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در ادامه تصویر برداری، بازیگران دیگری هم به سریال "لژیونر"اضافه می‌شوند که تعددی از آن‌ها فوتبالیست هستند، اما حضور بازیکنان فوتبال، در قالب هنرمند میهمان خواهد بود و از این جهت می‌توان گفت که نقش ثابتی ندارند.

 

تهیه کننده سریال تلویزیونی "لژیونر" توضیح داد: این سریال موضوعی اجتماعی دارد که در بستر ورزشی روایت می‌شود و به برخی از آسیب‌هایی که در محیط‌های ورزشی وجود دارد، می‌پردازد. فضای کلی سریال شاد و مفرح است البته لفظ کمدی را درباره این سریال به کار نمی‌برم، اما به طور کلی این اثر فضایی شیرین دارد.

  اخبارفرهنگی,خبرهای فرهنگی ,لژیونر

وی یادآور شد: سریال "لژیونر" همچنین به موضوعات جوانان از جمله اشتغال و ازدواج نیز می‌پردازد و سعی می‌کند بر چنین محورهایی تمرکز داشته باشد.

 

فرجی خاطرنشان کرد: زمان پخش این سریال را شبکه ۵ تعیین می‌کند و در این خصوص ما اطلاع چندانی نداریم.

 

گفتنی است، در سریال "لژیونر" به کارگردانی مسعود آب پرور هنرمندانی مانند محمدرضا شریفی نیا، حسن پورشیرازی و لاله صبوری به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------