آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

روایت بازیگر "فرزند صبح" از حضور در نقش امام خمینی(ره)/ بعد از پنج بار گریم به این نقش رسیدم



بازیگر معمای شاه گفت: امام راحل تاریخ انقلاب اسلامی هستند و با بازشناخت شخصیت ایشان می‌توانیم به خوبی مردم را با زیرلایه‌های شخصیتی وی آشنا کنیم تا آیندگان تاریخ مصوری را به راحتی رقم بزنند. 

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص بازی در نقش "امام خمینی(ره) در فیلم فرزند صبح گفت: فرزند صبح به کارگردانی بهروز افخمی اتفاق متفاوتی در کارنامه کاری من محسوب می‌شود. وقتی بازی در این نقش به من پیشنهاد شد می‌دانستم که با نقشی بزرگ و مهم روبرو هستم، نقشی که در دیدگان تمام مردم ایران و جهان شناخته شده و دارای شخصیتی والا است، بنابراین باید بسیار دقیق و موشکافانه آن نقش را بازی می‌کردم.

  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,عبدالرضا اکبری

 

وی در همین راستا ادامه داد: این شخصیت در ابتدای امر به انتخاب درست بازیگر، گریم صحیح و بازی به جا نیاز جدی داشت. یعنی تازه پس از انتخاب درست بازیگر و گریم مشابه به بازی کاملاً آگاهانه‌ای نیاز بود.

 

بازیگر معمای شاه رسیدن به این نقش را نیازمند اطلاعات بالا دانست و افزود: برای انتخاب در این نقش افراد زیادی آزموده شده و تست گریم شدند. خود من بعد از پنج بار گریم به این نقش رسیدم و این وسواس از سوی بهروز افخمی نشان‌دهنده حساسیت و اهمیت این نقش بود. با اینکه این سال‌ها و بارها سخنرانی و فیلم‌های حضرت امام(ره) را دیده بودم اما بازی در نقش ایشان تحقیق و بررسی بسیار جدی را می‌طلبید.

 

وی تصریح کرد: برای رسیدن به نقش ایشان در ابتدا شروع به مشاهده سخنرانی‌ و مستندها کردم و پس از آن در گامی تازه با آشنایان و بستگان ایشان صحبت کردم. این اتفاق به من بسیار کمک کرد و اشتیاق بستگان و آشنایان امام خمینی (ره) انگیزه مضاعفی برای بازی در این نقش سخت را به من داد.

  اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی ,عبدالرضا اکبری

بازیگر فیلم اخراجی‌ها نقش امام خمینی(ره) را در فیلم فرزند صبح بسیار حساس دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه قرار بر بازی در نقش شخصیتی بزرگ، مقبول و دارای محبوبیت جهانی بود، ما باید بسیار دقیق و مو به مو پیش می‌رفتیم. خوشحالم که این اتفاق از سوی گروه و مخصوصاً بهروز افخمی به درستی رخ داد و من به شخصه از محصول راضی هستم.

 

وی با تاکید بر لزوم ساخت آثاری درخصوص شخصیت "امام خمینی(ره)" ادامه داد: بی شک هنوز جای خالی بزرگی برای پرداختن به چنین مضمون عظیمی در سینما حس می‌شود. امام راحل(ره) تاریخ انقلاب اسلامی هستند و با بازشناخت شخصیت ایشان می‌توانیم به خوبی مردم را با زیرلایه‌های شخصیتی ایشان آشنا کنیم تا آیندگان تاریخ مصوری را به راحتی رقم بزنند.

 

اکبری بازی در نقش "امام خمینی(ره)" را اتفاقی منحصر به فرد در کارنامه خود دانست و خاطرنشان کرد: آن روزها و پس از اینکه قرار بر بازی من در فرزند صبح شد، آشنایانم برخورد جالبی داشتند و از این اتفاق استقبال می‌کردند. بعد از انتشار عکس تست گریم مردم برای دیدن این فیلم اشتیاق فراوانی داشتند و این عکس به حدی پخش شد که در مورد خود فیلم به این حد اخبار موجود نبود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------